Tego będzie można dowiedzieć podczas wykładu organizowanego w ramach targów Kids’ Time, które odbędą się od 20 do 22 lutego 2019 w Targach Kielce.
Spotkanie w Targach Kielce poprowadzi Paweł Szmidt Business Development Manager – RMD Research obecnie odpowiada za prowadzenie panelu badawczego dla kategorii zabawek w Polsce. Wcześniej pracował w NPD oraz MEMRB International – na podobnych stanowiskach. Szmidt posiada ponad 20 letnie doświadczenie w dotyczące ilościowych badań rynków FMCG. Odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami oraz rozwój działalności firmy. W trakcie swojej pracy zawodowej był autorem niekonwencjonalnego wykorzystania panelowego badania rynku w specjalnych kanałach dystrybucji.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.