logo-01.jpg
Eksperci z Krajowej Platformy Handlowej Społem będą obecni na Targach Marek Własnych.

Krajowa Platforma Handlowa Społem dołączyła do Strefy Kupieckiej Targów Marek Własnych

08 lipca 2024
Przedstawiciele przedsiębiorstwa 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce będą poszukiwać nowych produktów do wprowadzenia pod marką własną. Co więcej, przygotują stoisko z prezentacją artykułów, które już oferują konsumentom.

Producenci marek własnych oraz przedstawiciele sieci handlowych z Polski i zagranicy ponownie w Targach Kielce będą szukać możliwości współpracy i kreowania nowej oferty dla konsumentów. Kontrakcyjne spotkania, umówione i przygotowane wcześniej przez organizatorów, sprzyjają nawiązywaniu relacji, których efektem są umowy. Lista wystawców oraz Strefa Kupiecka systematycznie rosną. 

 

W gronie kupców jest już Krajowa Platforma Handlowa Społem, która na rynku działa od 11 lat. Przez ponad dekadę firma zyskała reputację zaangażowanego lidera, skupiającego się na koordynowaniu ogólnopolskich działań marketingowych oraz efektywnym zarządzaniu produktem pod marką własną „Społem”. Zaufanie partnerów i konsumentów przyczyniło się do umocnienia pozycji firmy na dynamicznym rynku.

 

Przez lata współpraca stała się filarem sukcesu Krajowej Platformy Handlowej Społem. Partnerując z licznymi producentami, dystrybutorami i spółdzielniami, firma zbudowała solidne relacje obejmujące szeroką sieć sklepów Społem. Misją firmy jest tworzenie i dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, które wspierają Spółdzielnie w zaspokajaniu oczekiwań klientów, zwiększaniu konkurencyjności oraz utrzymaniu silnej pozycji na lokalnym rynku.

 

Produkty pod marką Społem zdobywają coraz większe uznanie wśród konsumentów, zajmując coraz bardziej widoczne miejsce na półkach sklepowych i w koszykach zakupowych. Dynamika rozwoju asortymentu idzie w parze z rosnącym zaufaniem konsumentów do jakości i różnorodności oferowanych produktów.

Krajowa Platforma Handlowa Społem, jako podmiot z rozbudowaną historią i wyrazistą wizją przyszłości, kontynuuje działania, kierując się innowacjami i dążeniem do doskonałości. Eksperci z firmy obecni na Targach Marek Własnych będą poszukiwać nowych propozycji do wprowadzenia. Przygotują także stoisko, na którym zaprezentują ofertę  już produkowanych i cieszących się popularnością artykułów.  

 

Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels  Wystawcy, zwiedzający i kupcy będą mogli wziąć udział w Forum Marek Własnych, które zostanie przeprowadzone 6 listopada. Wydarzeniu będą towarzyszyły kontraktacje firm z Afryki Północnej i Europy Środkowo-Wschodniej Xpand. Więcej: targikielce.pl/xpand

/MŚ/

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.