logo-01.jpg
Produkty pod marką Społem zdobywają coraz większe uznanie wśród konsumentów, zajmując coraz bardziej widoczne miejsce na półkach sklepowych spółdzielni Społem i w koszykach zakupowych.

Krajowa Platforma Handlowa Społem wśród kupców w czasie Targów Marek Własnych!

25 sierpnia 2023
Future Private Labels Expo to jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone w 100 procentach markom własnym.  Producenci, dystrybutorzy spotkają się z przedstawicielami sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy w Centrum Kongresowym Targów Kielce 15 i 16 listopada. W gronie kupców jest Krajowa Platforma Handlowa Społem.   

Krajowa Platforma Handlowa Społem działa na rynku od 11 lat. Przez ponad dekadę firma zyskała reputację zaangażowanego lidera, skupiającego się na efektywnym zarządzaniu produktem pod marką własną „Społem” i koordynowaniu ogólnopolskich działań  promujących produkty national brands  (www.kphspolem.pl). Zaufanie partnerów biznesowych  przyczyniło się do umocnienia pozycji firmy na dynamicznym rynku FMCG. Dynamika rozwoju spółki i  asortymentu idzie w parze z rosnącym zaufaniem konsumentów do jakości i różnorodności oferowanych produktów.

 

Misją firmy  jest tworzenie i dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, które wspierają Spółdzielnie w zaspokajaniu oczekiwań klientów, zwiększaniu konkurencyjności oraz utrzymaniu silnej pozycji na lokalnym rynku. Produkty pod marką Społem zdobywają coraz większe uznanie wśród konsumentów, zajmując coraz bardziej widoczne miejsce na półkach sklepowych spółdzielni Społem i w koszykach zakupowych.

 

W partnerstwie z licznymi producentami, dystrybutorami i spółdzielniami, firma zbudowała solidne relacje obejmujące szeroką sieć sklepów Społem. Ta wieloletnia współpraca stała się filarem sukcesu Krajowej Platformy Handlowej Społem. Jako podmiot z rozbudowaną historią i wyrazistą wizją przyszłości, przedsiębiorstwo realizuje misję i strategię, a także kontynuuje te działania, które wspierają obszary innowacji i dążenia do rozwoju.

 

KPH Społem planuje zwiększenie o kilkadziesiąt procent listy  asortymentowej  produktów marki Społem i nieustająco  podpisuje kolejne umowy  o współpracy  z   producentami, importerami i dystrybutorami. Organizuje wspólnie z  producentami znanych marek ogólnopolskie promocje dedykowane dla klientów sklepów Społem.

 

Przedsiębiorstwo dołączyło też do grona kupców Targów Marek Własnych w Centrum Kongresowym. Produkty zaprezentuje 15 i 16 listopada. 

Więcej na targikielce.pl/future-private-labels

Firmy, które chcą zostać wystawcami i zaprezentować oferty kupcom z Polski i zagranicy mogą się rejestrować poprzez portalklienta.targikielce.pl

Z kolei rejestracja dla Kupców trwa w Strefie Kupieckiej 

 

/MŚ/

Polecane aktualności
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
16 listopada 2023
Dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów to doskonałe uzupełnienie oferty Targów Marek Własnych. Jedną z ciekawszych prelekcji podczas drugiego dnia wydarzenia był panel dyskusyjny zatytułowany „Biznes skazany na sukces. Ekspansja do Wielkiej Brytanii”.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.
16 listopada 2023
Wartość koszyka sprzedaży produktów FMCG w Polsce we wrześniu tego roku wynosiła 271 mld zł, a lwią jego część, bo blisko 73%, stanowiły produkty spożywcze. Z danych przywoływanych przez eksperta Retail Services NielsenIQ, Przemysława Korotusza wynika, że udział marek własnych stanowił blisko 53 mld zł, co daje ponad 20% wartości całego koszyka.
16 listopada 2023
Pamas Salami zwycięzcą w kategorii Smak Innowacji, Zakłady Mięsne Łuków na pierwszym miejscu w kategorii Smak Wygody, „jedynka” w kategorii  Smak Natury została przyznana dla Zakładów Mięsnych Mielczarek, zaś w kategorii Smak Premium zwyciężyła Aleksandria. Konkurs i gala zostały przeprowadzone podczas Targów Marek Własnych, 15 listopada.
15 listopada 2023
Współpraca międzynarodowa dla eksportu, finansowanie i zabezpieczanie transakcji zagranicznych – m.in. te kwestie poruszyli specjaliści podczas wydarzenia towarzyszącego Targom Marek Własnych w środę, 15 listopada, w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
15 listopada 2023
Nowe informacje i umiejętności zdobywali podczas Forum Marek Własnych uczestnicy trwających 15 i 16 listopada w Targach Kielce Future Private Labels Expo, czyli Targów Marek Własnych. W pierwszym dniu wydarzenia goście mieli szansę wziąć udział w warsztatach, których zróżnicowana tematyka odpowiadała na szeroki wachlarz potrzeb zwiedzających.
15 listopada 2023
Targi Marek własnych to nie tylko wyjątkowe miejsce, gdzie sieci handlowe spotykają się z producentami. To także doskonała platforma do wymiany doświadczeń. Właśnie taki cel ma trwający w Targach Kielce „Okrągły stół branży mięsnej i nowoczesnego handlu” zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski”.