Aktualności

Kupcy z inspiracjami na nowe produkty po Targach Marek Własnych w Kielcach
Dorota Skrzypczyk z Dino mówiła: - Mamy inspiracje do tworzenia nowych marek własnych, znaleźliśmy bardzo unikatowe produkty, więc może się okazać, że będziemy pierwsi na rynku z ich wprowadzeniem.
Z kolei Lea Saliby, general manager katarskiej sieci Luxury Beauty, relacjonowała: - Wielką zaletą tych targów jest różnorodność oferty z wielu krajów. Miałam dostęp do firm z Hiszpanii, Czech, Węgier, czy Chin, których produkty mają duży potencjał do wprowadzenia do naszej sieci pod marką własną.
Innowacje odpowiadające na potrzeby rynku na Targach Marek Własnych w Kielcach
Podczas targów szczególne zainteresowanie wzbudziły produkty odpowiadające na najnowsze trendy, takie jak żywność dla sportowców, wysokiej jakości wędliny, produkty ekologiczne, regionalne alkohole, czarna lemoniada, „syrop mocy”, czy naturalne kosmetyki i produkty higieniczne. Firma W.Lewandowski przyciągnęła uwagę kompostowalnym opakowaniem na papier higieniczny, za które otrzymała nagrodę Future Private Label Award.
Wystawcy docenili możliwość nawiązania nowych kontaktów z sieciami handlowymi. Miroslava Tomeskova z czeskiego Emco podkreśliła, że rozmowy na targach stanowią dobry początek współpracy. Z kolei dr Sylwester Pawęta, prezes Quality Meet Pawęta, zaznaczył, że jego firma przełamuje postrzeganie jako konkurencja dla innych producentów, oferując surowe wędliny dojrzewające jako uzupełnienie asortymentu w sieciach handlowych. – Tu, w Kielcach, jest konkret. Mamy początek dobrze rokującej współpracy – mówił dr Sylwester Pawęta.
Artur Krzeszowiak z Departamentu Marketingu Krajowej Grupy Spożywczej, będącej partnerem wydarzenia, podkreślił specyfikę Targów Marek Własnych. - Wyróżnia je merytoryka rozmów handlowych. Spotykamy tu przedstawicieli branży, także konkurencję, i bierzemy udział w Forum Marek Własnych, dzięki czemu zdobywamy cenną wiedzę do analizy sytuacji na rynku. Klienci znają marki indywidualne wchodzące w skład Grupy, jak cukierki Pszczółka czy mąki Trzemeszno, ale tutaj prezentujemy się pod logiem Grupy Kapitałowej KGS. Pod wspólnym szyldem rozmawiamy z przedstawicielami sieci. Możliwość oferty wspólnej firm cieszy się zainteresowaniem, liczymy więc na kontynuację rozmów – przekazywał Artur Krzeszowiak.
Kolejna edycja Targów Marek Własnych odbędzie się 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce.
/MŚ/