Aktualności
Marka turystyczna jednym z tematów targów Health&Beauty
Kwiecień w kieleckim ośrodku wystawienniczym mocno zaznaczy obecność targów w dziedzinie zdrowego i aktywnego trybu życia. II Międzynarodowych Targów Zdrowia i Urody „Health&Beauty”, które odbędą się od 7 do 9 kwietnia będą preludium do multisportowego święta jakim jest FIT Weekend 2017.
„Marka turystyczna – jak ją tworzyć, wzmacniać i komercjalizować? Turystyka prozdrowotna strategiczną specjalizacją polskiej gospodarki” to temat konferencji, jaka odbędzie się w ramach targów, a której inicjatorem jest ROT – partner targów. Dwudniowa konferencja obejmie część prelekcyjną oraz warsztatową. Budowa i upowszechnianie sieci terytorialnych marek turystycznych oraz dobre praktyki budowania takich marek to cele jakie stawiają sobie organizatorzy.
W gronie prelegentów i trenerów znajdą się eksperci i praktycy, posiadający wiedzę i doświadczenie w budowaniu sieci marek terytorialnych, w szczególności marki turystyki prozdrowotnej.
Tematyczny program konferencji:
- Silna marka terytorialna - jak ją kreować?
- Budowanie i rozwój sieci silnych marek turystycznych – studia przypadku, dobre praktyki.
- Innowacje w turystyce, na przykładzie turystyki zdrowotnej i prozdrowotnej.
- Jak roztoczyć skutecznie parasol marki nad terytorialnymi submarkami i tworzyć spójny komunikat?
- Zarządzanie marką i współpraca – skuteczne formuły formalno-prawne.
- Pakiety turystyczne produktów sieciowych (oferta przyjazdowa i krajowa oferta touroperatorów).
- Współczesne trendy w budowaniu rozpoznawalnej marki turystycznej, Polska wobec trendów.
- Montaże finansowe oraz źródła finansowania dla produktów sieciowych w turystyce.
(MB)