Aktualności
Marki własne rosną w siłę. Znaczenie ma cena
Jak czytamy w dzienniku, tym, co przyciąga jest cena - zazwyczaj 20–30 proc. niższa w porównaniu do brandowego odpowiednika. Producenci marek własnych oszczędzają stawiając na prostsze opakowanie i mniejsze wydatki na marketing i promocję. Przy tym coraz większą uwagę przywiązują do jakości produktów, czym przyciągają klientów.
Czytaj cały artykuł na rp.pl Znane marki mają teraz w sklepach pod górkę
Targi Marek Własnych w Kielcach miejscem spotkania producentów i przedstawicieli sieci handlowych
W dobie rosnącej popularności marek własnych, wydarzenie, które odbędzie się w Centrum Kongresowym Targów Kielce 15 i 16 listopada, staje się nieocenionym źródłem informacji i możliwości rozwoju dla sieci handlowych i producentów. Targi Marek Własnych będą miejscem, gdzie produkty zostaną zaprezentowane potencjalnym inwestorom. Wśród wystawców są cenione polskie, niemieckie, amerykańskie, albańskie, litewskie, słowackie i estońskie firmy. Różnorodność prezentowanych przez nich produktów jest imponująca. Wśród nich między innymi są producenci makaronów i płatków – także ekologicznych, bakalie, woda mineralna i napoje – także o działaniu detoksykującym, żywność dla niemowląt, konserwy i przetwory mleczne, a nawet słodycze i… ślimaki. Nie brakuje kosmetyków i akcesoriów do samochodów, karmy dla zwierzaków, a także artykułów higienicznych dla dzieci, wyrobów z tworzyw sztucznych z przeznaczeniem dla dzieci i sektora AGD, opakowań i materiałów na etykiety.
Te produkty będą poznawać przedstawiciele sieci handlowych z Polski, Europy i Bliskiego Wschodu. Wśród nich są eksperci z globalnego konglomeratu biznesowego ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich – Grupy LuLu International, do której należą popularna marka hipermarketów i centra handlowe. Będą eksperci z franczyzowej sieci supermarketów spożywczych Intermarché, działającej w ramach Grupy Muszkieterów – największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. Udział w Targach Marek Własnych zapowiedzieli też kupcy z polskich sieci handlowych – Lewiatan, Stokrotka, Chorten, Spiżarnia, a także Polska Grupa Zakupowa Kupiec. W gronie kupców są także przedsiębiorstwo paliwowe Amic Energy, przedsiębiorcy z Niemiec, Czech, Włoch i Portugalii. Dzięki współpracy z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Polską Izbą Handlu oraz Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji zainteresowanie udziałem stale rośnie.
Wciąż jest przestrzeń dla kolejnych uczestników Targów Marek Własnych.
Jednocześnie będą trwały Kongres Ekspansywnych Eksporterów, Forum Marek Własnych, Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego oraz Konkurs Smak Jakości. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels
/MŚ/