aktualnosci-agrotravel-konferencja.jpg
Dowodem na coraz większe zainteresowanie promocją produktów wiejskich jest rosnąca frekwencja na konferencjach targowych AGROTRAVEL

Międzynarodowa Konferencja na targach AGROTRAVEL

08 kwietnia 2011
„Wiejski produkt turystyczny – doświadczenia i wyzwania”

Zaproszenie na konferencję przyjęli specjaliści z Francji, Węgier, Hiszpanii, Bułgarii, Litwy, Rumunii, Irlandii, Ukrainy oraz przedstawiciele organizacji polonijnych ze Wschodu.

Kluczowym tematem spotkania są kwestie związane ze wzmocnienia marki wiejskiego produktu turystycznego, zintensyfikowaniem działań w obszarze budowy systemu informacji o produktach markowych oraz potrzebach jego rozwoju z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi promocji. Specjaliści podsumują także 20-letni dorobek turystyczny polskiej wsi.

W ramach konferencji przewidziano warsztaty dotyczące przede wszystkim współpracy i budowy produktu turystycznego. To także okazja do eksperckiego spotkania „Od diagnostyki terytorialnej po kształcenie w zakresie turystyki wiejskiej”, którego celem jest wymiana doświadczeń pomiędzy polskimi i francuskimi aktorami rozwoju lokalnego, osiąganego poprzez europejskie projekty z zakresu turystyki wiejskiej. Spotkanie ma umocnić współpracę polsko-francuską.

W konferencji uczestniczyć będą przedstawiciele władz samorządowych, stowarzyszeń i zrzeszeń agroturystycznych, eksperci z zakresu nauki oraz doradztwa rolniczego, przedstawiciele lokalnych i regionalnych ośrodków turystycznych, lokalnych grup działania (LGD), członkowie Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich oraz właściciele gospodarstw agroturystycznych z całego kraju.