Aktualności
Międzynarodowy Slavic B2Beauty. Ruszyły biznesowe spotkania przedsiębiorców z blisko 30 państw!
Kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty to wydarzenie jedyne w swoim rodzaju – w Targach Kielce we wtorek i środę, 13 i 14 czerwca, toczą się umówione biznesowe spotkania. Grono wystawców tworzy 46 firm produkujących kosmetyki, farmaceutyki oraz opakowania.
– Cieszę się, że po raz kolejny w Targach Kielce pojawiło się liczne grono kupców i producentów z branż kosmetycznej i farmaceutycznej. Organizacja targów Slavic B2Beauty ma za zadanie sprostać wyzwaniom, jakie czekają oba sektory w związku z zamknięciem rynku wschodniego i spowolnieniem gospodarczym zachodniej Europy – mówiła Bożena Staniak, Wiceprezes Zarządu w Targach Kielce podczas uroczystego otwarcia kontraktacji Slavic B2Beauty.
– Polski rynek kosmetyczny jest bardzo różnorodny, a oferowane produkty są najwyższej jakości, dlatego te dwa dni zapowiadają się naprawdę intensywnie – mówiła Stella Smejda z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. – Targi Kielce od lat organizują wydarzenia biznesowe, takie jak to dzisiejsze Slavic B2Beauty, czym odpowiadają na zapotrzebowanie rynku. Liczę, że efektem tych dwóch dni kontraktacji będą liczne umowy i kontrakty zawarte między dwiema stronami – dodawał Tomasz Jamka, Członek Zarządu Województwa Świętokrzyskiego podczas gali otwarcia.
W Centrum Kongresowym 13 i 14 czerwca ofertę prezentują cenione polskie marki, które już eksportują, oraz rozwijające sprzedaż zagraniczną. Są m.in. Dr Irena Eris, Eveline Cosmetics, Inglot, YOPE, Oceanic, Laboratorium Kosmetyczne AVA®, Pierre Rene, SunewMed+, Elfa Pharm Polska z gamą So!flow. Kupcy będą przyglądali się także naturalnym kosmetykom od firm Senelle, Apis Natural Cosmetics. Ofertę zaprezentują także La Rive, Miraculum, Stara Mydlarnia, Ozonea, Farmona, Słowianka, IOSSI, Tenex, Grace Full, La-Le, Coloris, Melaleuca, Slavica, Inter Group. Będą także świętokrzyskie Uzdrowisko Busko – Zdrój, Lyofarm, Podopharm i Prosper Mira. Butelki i flakoniki szklane zaoferuje HEINZ-GLAS Działdowo, zaś opakowania z tworzyw sztucznych - HEINZ-PLASTICS Polska.
Poza polskimi markami, stoiska przygotowali producenci kosmetyków i farmaceutyków z Ukrainy, Bułgarii, Czech, Włoch, a nawet Singapuru.
Blisko 100 kupców z trzech kontynentów w Targach Kielce
Wszystkie propozycje przez dwa dni poznaje około 80 kupców. Są delegacje firm ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Izraela, Kataru – na Bliskim Wschodzie, z Malezji, Singapuru, Kirgistanu, Uzbekistanu, Kazachstanu, Indii i Chin – w Azji, z Kenii, Maroka, Algierii, Tunezji, Egiptu – w Afryce, z Wielkiej Brytanii, Gruzji, Czech, Grecji, Węgier, Holandii, Rumunii i Hiszpanii – w Europie. Wśród nich są przedstawiciele sieci handlowych, marketów i drogerii, producentów i hurtowni. Znaczna część reprezentuje duże firmy, będące wśród liderów sprzedaży kosmetyków w swoich krajach.
Cenne zaangażowanie instytucji i firm
Międzynarodowy charakter wydarzenia to efekt współpracy Targów Kielce z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Urzędem Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego, Świętokrzyskim Centrum Innowacji i Transferu Technologii oraz Izbą Przemysłowo-Handlową w Krakowie. W przygotowania do Slavic B2Beauty zaangażowane były także tunezyjskie przedsiębiorstwo Mida Group oraz firma Coban Business, która jest partnerem Targów Kielce na rynku tureckim.