Aktualności
MKBR ze wsparciem Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Do Programu Polska Bezgotówkowa mogą zgłaszać się małe, średnie i mikropodmioty, które chcą rozpocząć przyjmowanie płatności bezgotówkowych, a w okresie ostatnich 12 miesięcy w swoim punkcie handlowo-usługowym nie akceptowały płatności bezgotówkowych.. Uczestnicy Programu otrzymają wsparcie ze strony Fundacji polegające na pokryciu kosztów związanych z otrzymaniem terminala do akceptacji kart oraz kosztów obsługi płatności bezgotówkowych przez 12 miesięcy.
Od 1 września 2018 r. Program Polska Bezgotówkowa został rozszerzony o urzędy i inne instytucje sektora publicznego oraz o inne podmioty przyjmujące płatności, a niebędące przedsiębiorcami. Tym samym obejmuje on swoim działaniem także takie instytucje, jak urzędy gminne, sądy, uczelnie wyższe, instytucje kultury, sztuki i sportu, parki narodowe oraz szpitale i przychodnie, przedsiębiorstwa komunalne, a także fundacje czy stowarzyszenia.
Od października 2021 r. Fundacja Polska Bezgotówkowa poszerzyła Program Polska Bezgotówkowa o obsługę płatności online dla urzędów centralnych, samorządów, sądów i publicznej służby zdrowia. Instytucje, które dotychczas nie obsługiwały płatności online, mogą skorzystać ze wsparcia do końca 2025 r. Koszty związane z wdrożeniem oraz rozliczaniem transakcji zostaną zrefundowane w ramach Programu Polska Bezgotówkowa.
Szczegóły znajdą Państwo na stronie: www.polskabezgotowkowa.pl