grocery-store-2619380-1280.jpg
Podczas Targów Marek Własnych w Kielcach przedstawiciele sieci handlowych będą szukać produktów do wprowadzenia na sklepowe półki. pixabay.com

Mocne na rynku sieci handlowe będą szukać produktów na półki podczas Targów Marek Własnych w Kielcach

23 października 2023
Przedstawiciele polskich sieci Lewiatan, Stokrotka, Chorten, Polskiej Grupy Zakupowej Kupiec, francuskiej sieci Auchan, niemieckiej - Aldi, a także spółki Scamark Polska, która jest odpowiedzialna za zakupy produktów pod markę własną E.Leclerc przyjrzą się uważnie ofercie producentów 15 i 16 listopada w Targach Kielce.

W Strefie Kupieckiej tego jedynego wydarzenia w Polsce, które w całości poświęcone jest markom własnym, zarejestrowali się też przedstawiciele Grupy Lulu International – biznesowego konglomeratu ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, w skład którego wchodzą popularne hipermarkety i centra handlowe. Udział zapowiedzieli także eksperci franczyzowej sieci supermarketów spożywczych Intermarché, działającej w ramach Grupy Muszkieterów – największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców.  

15 i 16 listopada 2023 w Centrum Kongresowym Targów Kielce unikalnych produktów będą szukać też eksperci z przedsiębiorstwa Spiżarnia. Ta firma od ponad 18 lat dostarcza Polakom mieszkającym za granicą produkty, które znają i pamiętają z czasów kiedy mieszkali w Polsce. Żywność transportuje do krajów Europy Zachodniej, głównie do Wielkiej Brytanii, Niderlandów, Belgii, Irlandii, Austrii czy Niemiec. W gronie kupców są także specjaliści z austriackiego przedsiębiorstwa paliwowego Amic Energy, przedsiębiorcy z Niemiec, Czech, Włoch i Portugalii. 

Udział w Targach Marek Własnych zapowiada także  Polska Grupa Detalistów, API Market,  Droplo, Trade Trans, Mango, z Wielkiej Brytanii m.in. Daymon i NewCold, zaś z Finlandii – BIYTC. Dzięki współpracy z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Polską Izbą Handlu oraz Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji zainteresowanie obecnością stale rośnie.

 

Targi Marek Własnych spotkaniem producentów i kupców z Polski i zagranicy 

Przedstawiciele sieci poznają oferty marek własnych polskich, niemieckich, amerykańskich, albańskich, litewskich, słowackich i estońskich firm. To cenione na rynku przedsiębiorstwa, a różnorodność prezentowanych przez nich produktów jest imponująca. Wśród nich między innymi są producenci makaronów i płatków – także ekologicznych, bakalie, woda mineralna i napoje – także o działaniu detoksykującym, żywność dla niemowląt, konserwy i przetwory mleczne, a nawet słodycze i… ślimaki. Nie braknie kosmetyków i akcesoriów do samochodów, karmy dla zwierzaków, a także artykułów higienicznych dla dzieci, wyrobów z tworzyw sztucznych z przeznaczeniem dla dzieci i sektora AGD, opakowań i materiałów na etykiety.

 

Wciąż jest przestrzeń dla kolejnych uczestników Targów Marek Własnych, które odbędą się 15 i 16 listopada w Targach Kielce. 

ZOSTAŃ KUPCEM

ZOSTAŃ WYSTAWCĄ

Jednocześnie będą trwały Kongres Ekspansywnych Eksporterów, Forum Marek Własnych, Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego oraz Konkurs Smak Jakości. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels

 

/MŚ/

 

 

 

 

 

Polecane aktualności
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
16 listopada 2023
Dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów to doskonałe uzupełnienie oferty Targów Marek Własnych. Jedną z ciekawszych prelekcji podczas drugiego dnia wydarzenia był panel dyskusyjny zatytułowany „Biznes skazany na sukces. Ekspansja do Wielkiej Brytanii”.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.
16 listopada 2023
Wartość koszyka sprzedaży produktów FMCG w Polsce we wrześniu tego roku wynosiła 271 mld zł, a lwią jego część, bo blisko 73%, stanowiły produkty spożywcze. Z danych przywoływanych przez eksperta Retail Services NielsenIQ, Przemysława Korotusza wynika, że udział marek własnych stanowił blisko 53 mld zł, co daje ponad 20% wartości całego koszyka.
16 listopada 2023
Pamas Salami zwycięzcą w kategorii Smak Innowacji, Zakłady Mięsne Łuków na pierwszym miejscu w kategorii Smak Wygody, „jedynka” w kategorii  Smak Natury została przyznana dla Zakładów Mięsnych Mielczarek, zaś w kategorii Smak Premium zwyciężyła Aleksandria. Konkurs i gala zostały przeprowadzone podczas Targów Marek Własnych, 15 listopada.
15 listopada 2023
Współpraca międzynarodowa dla eksportu, finansowanie i zabezpieczanie transakcji zagranicznych – m.in. te kwestie poruszyli specjaliści podczas wydarzenia towarzyszącego Targom Marek Własnych w środę, 15 listopada, w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
15 listopada 2023
Nowe informacje i umiejętności zdobywali podczas Forum Marek Własnych uczestnicy trwających 15 i 16 listopada w Targach Kielce Future Private Labels Expo, czyli Targów Marek Własnych. W pierwszym dniu wydarzenia goście mieli szansę wziąć udział w warsztatach, których zróżnicowana tematyka odpowiadała na szeroki wachlarz potrzeb zwiedzających.
15 listopada 2023
Targi Marek własnych to nie tylko wyjątkowe miejsce, gdzie sieci handlowe spotykają się z producentami. To także doskonała platforma do wymiany doświadczeń. Właśnie taki cel ma trwający w Targach Kielce „Okrągły stół branży mięsnej i nowoczesnego handlu” zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski”.