aktualnosci-necroexpo-bolonia2012.jpg
Targi Kielce, organizator największych w Polsce targów branży pogrzebowej NECROEXPO, był jednym z organizatorów Polskiego Stoiska Narodowego na targach Tanexpo, które odbyły się od 23 do 25 marca w Bolonii

NECROEXPO na targach pogrzebowych Tanexpo w Bolonii

02 kwietnia 2012
Polskie Stoisko Narodowe stworzyli m.in. Targi Kielce, Polska Izba Pogrzebowa, firmy Prima-Tech i Graverline

Tegoroczna edycja targów Tanexpo w Bolonii zgromadziła 200 wystawców z 20 krajów na powierzchni 23 000 m2. To największe tego typu wydarzenie w Europie. Wystawa rozpoczęła się uroczyście 23 marca. Na otwarcie zaproszono m.in. Prezesów izb branży pogrzebowej z wielu krajów Europy. Wśród nich był Witold Skrzydlewski – Prezes Polskiej Izby Pogrzebowej, a także Renato Miazzolo (President of FE.N.I.o.F. - Italia Funeral Directors National Association), Giuseppe Bellachioma (President of Feler.Co. F..It. - Italia Federation of Funeral Sektor), Dirk Van Vuure (Secretary- Treasurer FIAT-IFTA), Jisheng Wang (Vice President of China Funeral Association, a także Kylliki Forsius (President of the Finnish Association of funeral Services. Na uroczystość zostali zaproszeni także organizatorzy targów branży pogrzebowej. Obok Targów Kielce – organizatorów NECROEXPO znaleźli się także organizatorzy wystaw pogrzebowych z Hongkongu, Rosji, Ukrainy, Hiszpanii, USA czy Meksyku. A zatem w jednym miejscu obok Prezesów największych Izb na świecie znaleźli się także organizatorzy najważniejszych targów pogrzebowych.

Prezes PIP miał okazję porozmawiać m.in. z przedstawicielem FIAT IFTA oraz Prezesem China Funeral Association. Głównym tematem rozmów była dobra kondycja polskiej branży pogrzebowej oraz wymiana doświadczeń. W efekcie na targach NECROEXPO w Kielcach gościć będziemy 12 delegatów – przedstawicieli tamtejszej branży.

Targi zwiedziło 17.000 gości z 54 krajów. Część z nich gościła na Polskim Stoisku Narodowym reprezentowanym przez Polską Izbę Pogrzebową, firmy Prima - Tech i Graverline oraz Targi Kielce. Przez 3 dni ruch na stoisku był duży, na co dowodem była konieczność zaangażowania aż 3 tłumaczy polsko-włoskich. Przez 8 godzin dziennie prowadzono rozmowy i prezentowano oferty i produkty, które okazały się bardzo atrakcyjne nie tylko dla włoskich odbiorców.