1ec3199c-f6cc-41d4-9169-2640dc94efca.jpg

Niemiecki Nölken Hygiene Products wśród wystawców Targów Marek Własnych w Kielcach. Jego klientami są wiodące europejskie sieci handlowe

06 listopada 2023
Przedsiębiorstwo specjalizujące się w produkcji nawilżanych chusteczek, wkładek laktacyjnych oraz kosmetyków pielęgnacyjnych pod marki własne. Ofertę zaprezentuje 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce.

Nölken Hygiene Products GmbH/ Noelken to producent w zakresie Private Label ceniony na rynku. Jego klientami są wiodące europejskie sieci handlowe oraz renomowane czołowe marki. Celem firmy jest realizacja zamówienia zgodnie z koncepcją klienta. Priorytetami w działalności od 40 lat są niezawodność, innowacyjność i ciągły rozwój. 

 

Pełną ofertę nawilżanych chusteczek, wkładek laktacyjnych oraz kosmetyków pielęgnacyjnych  Nölken Hygiene Products zaprezentuje podczas Targów Marek Własnych,  jedynego w Polsce wydarzenia poświęconego w 100 procentach markom własnym. 15 i 16 listopada w Targach Kielce producenci i dystrybutorzy będą prowadzić biznesowe rozmowy z przedstawicielami sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy. W gronie kupców są przedsiębiorcy m.in. z Polski, Niemiec, Czech, Włoch i Portugalii, a dzięki współpracy z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Polską Izbą Handlu oraz Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji zainteresowanie obecnością stale rośnie. 

 

Targi Marek Własnych potrwają 15 i 16 listopada 2023 w Centrum Kongresowym Targów Kielce. 

Wciąż jest przestrzeń dla kolejnych uczestników wydarzenia. 

ZOSTAŃ KUPCEM

ZOSTAŃ WYSTAWCĄ

Jednocześnie będą trwały Kongres Ekspansywnych Eksporterów, Forum Marek Własnych, Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego oraz Konkurs Smak Jakości. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels

 

/MŚ/

Polecane aktualności
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
16 listopada 2023
Dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów to doskonałe uzupełnienie oferty Targów Marek Własnych. Jedną z ciekawszych prelekcji podczas drugiego dnia wydarzenia był panel dyskusyjny zatytułowany „Biznes skazany na sukces. Ekspansja do Wielkiej Brytanii”.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.
16 listopada 2023
Wartość koszyka sprzedaży produktów FMCG w Polsce we wrześniu tego roku wynosiła 271 mld zł, a lwią jego część, bo blisko 73%, stanowiły produkty spożywcze. Z danych przywoływanych przez eksperta Retail Services NielsenIQ, Przemysława Korotusza wynika, że udział marek własnych stanowił blisko 53 mld zł, co daje ponad 20% wartości całego koszyka.
16 listopada 2023
Pamas Salami zwycięzcą w kategorii Smak Innowacji, Zakłady Mięsne Łuków na pierwszym miejscu w kategorii Smak Wygody, „jedynka” w kategorii  Smak Natury została przyznana dla Zakładów Mięsnych Mielczarek, zaś w kategorii Smak Premium zwyciężyła Aleksandria. Konkurs i gala zostały przeprowadzone podczas Targów Marek Własnych, 15 listopada.
15 listopada 2023
Współpraca międzynarodowa dla eksportu, finansowanie i zabezpieczanie transakcji zagranicznych – m.in. te kwestie poruszyli specjaliści podczas wydarzenia towarzyszącego Targom Marek Własnych w środę, 15 listopada, w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
15 listopada 2023
Nowe informacje i umiejętności zdobywali podczas Forum Marek Własnych uczestnicy trwających 15 i 16 listopada w Targach Kielce Future Private Labels Expo, czyli Targów Marek Własnych. W pierwszym dniu wydarzenia goście mieli szansę wziąć udział w warsztatach, których zróżnicowana tematyka odpowiadała na szeroki wachlarz potrzeb zwiedzających.
15 listopada 2023
Targi Marek własnych to nie tylko wyjątkowe miejsce, gdzie sieci handlowe spotykają się z producentami. To także doskonała platforma do wymiany doświadczeń. Właśnie taki cel ma trwający w Targach Kielce „Okrągły stół branży mięsnej i nowoczesnego handlu” zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski”.