Aktualności
Niesamowite prelekcje w drugim dniu Kids’ Time Business Forum
„Wydawca książek na rynku zabawek. Dywersyfikacja biznesu szansą na sukces - na przykładzie Wydawnictwa Nasza Księgarnia” tą prelekcją drugi dzień Kids’ Time Business Forum rozpoczął Marek Dobrowolski, Nasza Księgarnia. Następnie niezwykle ciekawie zaprezentowali się przedstawiciele globalnych, branżowych potentatów. Rolę rynków Europy Wschodniej w ochronie własności intelektualnej w branży dziecięcej. W tej prelekcji swoimi doświadczeniami dzielili się Talia Tester, Softlines International Director and Southern Europe Lead, Moonbug Entertainment, Aleksandra Gawryszewska, CEE Head of Sales Marketing, DeAPlaneta Entertainment oraz Luca Bonecchi, VP, Licensing Southern-, Northern-. Eastern Europe & UK, ZAG Entertainment. Moderatorem spotkania była Cristina Angelucci, Editor-in-Chief, włoskiego Licensing Magazine. Podczas tych prezentacji goście dowiedzieli się jak ważne są dla marki: komunikacja wielokanałowa, dobranie promocji do danego regionu oraz udział w wydarzeniach targowych. Uczestnicy forum mogli też posłuchać o rynku wtórnym wózków, wyzwaniach w sprzedaży zabawek w niepewnych czasach czy jak budować zaufanie, by zwiększyć sprzedaż w Polsce i za granicą.