Logo-Nordis-Slogan8732.png

Nordis - producent lodów i mrożonych dań na Targach Marek Własnych

25 września 2024
Zgodnie z przyjętym hasłem "Tworzymy Chwile Pełne Smaku" przedsiębiorstwo produkuje ponad 100 rodzajów lodów, a także takie dania jak pierogi, pyzy, knedle i kluski. Wybrane zaprezentuje 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce przedstawicielom sieci handlowych z kraju, Europy, Azji i Bliskiego Wschodu.

Firma Nordis jest jednym z wiodących producentów lodów oraz mrożonych dań takich jak: pierogi, pyzy, knedle i kluski. Tworzy ponad 100 rodzajów lodowych przyjemności – na patyku, w rożkach, kubkach. Stawia na jakość i smak kojarzący się beztroską. Od 1968 roku przedsiębiorstwo łączy tradycję z nowoczesnością, stale się rozwijając i wprowadzając innowacje. - Dzięki ciągłej modernizacji linii produkcyjnych oraz dbałości o środowisko – tworzymy produkty, które są nie tylko pyszne, ale i odpowiedzialne. Nordis to marka, która inspiruje, wyznacza trendy i wprowadza na rynek nowe smaki - przekazują eksperci z firmy. 

 

Różnorodną ofertę Nordis zaprezentuje podczas Targów Marek Własnych. 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce przedstawiciele będą prowadzić rozmowy kontraktacyjne z kupcami z Polski, Europy, Azji i Bliskiego Wschodu. 

Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels.  Wystawcy, zwiedzający i kupcy będą mogli wziąć udział w Forum Marek Własnych, które zostanie przeprowadzone 6 listopada w Targach Kielce. Wydarzeniu będą towarzyszyły kontraktacje firm z Afryki Północnej i Europy Środkowo-Wschodniej Xpand. Więcej: targikielce.pl/xpand

/MŚ/

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.