1.jpeg
Chwilę po podpisaniu umowy (od lewej) Joanna Marcjan, Zastępca Dyrektora Wydziału Targów w Targach Kielce, Ambasador Republiki Tunezyjskiej w Polsce JE Taoufik Chebbi, Paweł Kułaga, Dyrektor Wydziału Prawno-Administracyjnego w Targach Kielce oraz Marta Stelmach, Prezes Zarządu Polsko - Tunezyjskiej Izby Gospodarczej.

Nowe wydarzenie będzie towarzyszyć Targom Marek Własnych! Przyjadą wystawcy z Północnej Afryki

05 kwietnia 2024
Jednej z najbardziej perspektywicznych imprez targowych nadchodzących lat Targom Marek Własnych już tej jesieni towarzyszyć będzie wydarzenie o roboczej nazwie ,,XPand from MENA to CEE”.

W ramach tego eventu w kieleckim ośrodku wystawienniczym producenci żywności oraz kosmetyków z Północnej Afryki będą mogli znaleźć wartościowych partnerów handlowych po polskiej stronie, a nasz kraj stanie się dla nich bramą do regionu Europy Środkowej i Wschodniej.

 

Te plany są wynikiem umowy zawartej przez Targi Kielce S.A. i . Memorandum of Understanding  podpisali Paweł Kułaga, Dyrektor Wydziału Prawno-Administracyjnego, który rozmowy prowadził przy wsparciu Prezesa Zarządu Targów Kielce dr Andrzeja Mochonia, oraz Marta Stelmach, Prezes Zarządu Polsko - Tunezyjskiej Izby Gospodarczej. Obecni byli  Ambasador Republiki Tunezyjskiej w Polsce, JE Taoufik Chebbi oraz Joanna Marcjan, Zastępca Dyrektora Wydziału Targów w kieleckim ośrodku wystawienniczym. Wydarzenie miało miejsce podczas konferencji zorganizowanej przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu oraz Polsko - Tunezyjską Izbę Gospodarczą, poświęconej rynkowi Tunezji i krajów Maghrebu.

Targi Marek Własnych oraz XPand from MENA to CEE odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. 

 

Na Targi Marek Własnych mogą się już rejestrować wystawcy i kupcy. Szczegóły na targikielce.pl/future-private-labels

/MŚ/

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.