Aktualności
Nowoczesny sposób promocji i sprzedaży usług pogrzebowych – szkolenie podczas targów NECROEXPO
Celem spotkania w Targach Kielce jest zaprezentowanie roli i elementów strategii marketingowej, które podnoszą skuteczność działań sprzedażowych.
- W programie wykładu znajdą się takie zagadnienia jak:
- Od czego zacząć planowanie działań marketingowych (elementy strategii)
- Język komunikacji, czyli co, jak i do kogo mówić
- Krótkie omówienie wybranych narzędzi marketingowych odpowiednich dla promocji usług pogrzebowych
- Dobre i złe praktyki w marketingu branży funeralnej z całego świata
Wykład zorganizowany podczas NECROEXPO 2017 poprowadzą założycielki agencji marketingowej MOMA: Monika Śleziońska – strateg marketingowy, planujący, opracowujący i wdrażający na co dzień strategie marketingowe oraz Marta Cała-Sturzbecher – specjalista ds. Public Relations, która między innymi opracowuje i wdraża plany komunikacji marek, prowadzi działania związane z kreowaniem wizerunku w mediach.
Najlepszą rekomendacją profesjonalizmu i biegłości Agencji MOMA w tematach branży funeralnej jest fakt, że współpracuje ona z najstarszym i największym zakładem pogrzebowym w Polsce, z powodzeniem realizując założenia strategiczne przyjęte przez firmę.
Wykład odbędzie się 2 czerwca, pierwszego dnia Targów NECROEXPO 2017 w hali E, kapsuła E3 – w godzinach 10.30-12.00
Zobacz jak wyglądały targi poprzedniej, 6. edycji NECROEXPO w 2015 roku