Aktualności
O markach własnych podczas warsztatów. Głos zabrali eksperci
O niedocenionym potencjale Private Label w dziale Non Food opowiedział Paweł Wiktorko Prezes Zarządu Concept Sport. Poruszył on temat wprowadzania marek do sprzedaży oraz występujących przy tym ograniczeń.
Dyrektor Zarządzający Brandy Design, Jakub Śwircz, poruszył natomiast temat designu dostosowanego do ludzi – w kontekście marek własnych.
Kolejnym mówcą była mecenas Magdalena Borowiec. Radziła uczestnikom warsztatów na co zwrócić uwagę przy negocjowaniu umów produktów marki własnej, zarówno w przypadku umów z kontrahentami polskimi, jak i zagranicznymi.
O roli etykiet w kreowaniu brandu w oczach konsumentów opowiedzieli Małgorzata Zaniewska - Country Manager Poland Avery Dennison oraz Hieronim Gawryszczak - Field Sales Representative Avery Dennison, w wystąpieniu pod tytułem: „Etykieta produktu najlepszą wizytówką marki - najnowsze rozwiązania materiałowe”.
Z kolei o korzyściach wynikających z posiadania własnej marki mówił Paweł Skowroński, Koordynator FMCG Ewa-Bis Brands. Temat rozpatrywał zarówno z perspektywy producenta, jak i klienta.