Andrzej Mochoń, prezes Targów Kielce, opowiadał o biznesie targowym jako barometrze kondycji całej gospodarki. W rozmowie z Marcinem Piaseckim opowiadał również o innowacjach jakie pojawiają się w przemyśle targowym, na przykładzie narzędzi i działań wykorzystywanych w Targach Kielce. Na kanwie emocji związanych ze zwycięstwem VIVE TAURONU KIELCE w Lidze Mistrzów, nie zabrakło wspomnienia czasów kiedy Targi Kielce były sponsorem tytularnym najlepszych w Europie szczypiornistów.
Zapraszamy do obejrzenia całej rozmowy #RZECZoBIZNESIE.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.