Aktualności
O trendach i wyzwaniach w branży na Kids’ Time Business Forum
– Dla każdej oferty, która istnieje na Allegro, można sprawdzić historię cen. Nie od dziś wiemy, że popularną strategią na to, żeby rozkręcić oferty na Allegro, jest obniżenie jej ceny i wybicie jej (red. oferty) do topu. W ten sposób staje się ona bestsellerem. Potem podwyższamy cenę w celu rentowności. Można tę strategię zweryfikować dla każdego konta w Allegro Analytics – o tym, jak zostać liderem w swojej kategorii na Allegro opowiadał Oskar Hertman z firmy Pirk Spark.
„Zarówno dzieci, jak i dorośli, powinni się regularnie bawić” – twierdzą polscy psycholodzy i badacze emocji. Dlatego na Kids’ Time Business Forum nie mogło zabraknąć prezentacji poświęconej zabawkom przeznaczonym dla każdej grupy wiekowej! O budowaniu społeczności fanów na przykładzie COBI opowiadał Artur Machlowski z firmy Cobi.
– Dorośli fani, ale również nastoletnie i młodsze dzieci, które należą do społeczności fanów, którzy aktywnie w niej uczestniczą, są waszymi największymi klientami. Nie musicie ich przekonywać specjalnie do zakupu waszych produktów! Nie musicie wydawać dużych pieniędzy na reklamę telewizyjną, na reklamę w internecie, żeby oni przyszli i kupili kolejny okręt z waszej kolekcji – mówił Artur Machlowski.
Nagrody w Konkursie Zabawka Roku przyznano! Podczas gali, której organizatorem był poradnik dla rodziców zabawkowicz.pl, wyróżniono wielu producentów zabawek, akcesoriów oraz książek dla młodszych i starszych pociech. Dyplomy dostali m.in.: Lorena Canals za tkaninowe, ekologiczne meble dla dzieci, które mogą być także elementem zabawy oraz firma Mokopico za rodzinną grę w bezpieczne rzutki.
Business Forum podczas Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME trwa do 22 lutego.
/YY/