20241106-FUTURE-LABELS-0090.JPG
Przemysław Korotusz Junior Analytics Consultant, Retail Services NielsenIQ na Forum Marek Własnych.

O trendach w branży marek własnych. Obserwujemy "przebudzenie"

06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.

Zmiany na rynku FMCG, które obserwujemy już od jakiegoś czasu, eksperci Targów Marek Własnych określają mianem „przebudzenia branży”. Co istotne, na wzmocnienie popularności produktów marek własnych wpływa nie tylko wzrost cen żywności i oszczędność Polaków, ale także umiejętność dostosowania się producentów tego segmentu do trendów panujących wśród konsumentów. Wymagają oni, żeby produkty miały m.in. dobry skład, różnorodność smaków, ale także kompleksowość działania i odpowiadały na potrzeby diety wegetariańskiej i wegańskiej. Przemysław Korotusz, Junior Analytics Consultant z Retail Services NielsenIQ podczas wystąpienia na Targach Marek Własnych mówił o trendach w produkcji marek własnych na najbliższe lata. 

Targi Marek Własnych trwają 6 i 7 listopada. Wstęp na wydarzenie jest płatny - bilety można zakupić w kasach umieszczonych w hali 5 Targów Kielce. 

 

Polecane aktualności
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
- Produkty prezentowane dziś i jutro przez blisko 90 wystawców z 14 krajów zainspirują do bardzo konkretnych rozmów z przedstawicielami sieci handlowych, hurtowni, restauracji i hoteli. Wierzę, że te kontakty zaowocują w przyszłości nowymi produktami przyciągającymi konsumentów - mówiła Bożena Staniak, wiceprezes zarządu Targów Kielce w czasie uroczystości otwarcia wydarzenia.
05 listopada 2024
W środę, 6 listopada, w Targach Kielce startują Targi Marek Własnych – międzynarodowe wydarzenie, które przyciągnie przedstawicieli branży spożywczej, kosmetycznej i chemii gospodarczej. Na stoiskach pojawią się produkty z 14 krajów, od liofilizowanych chipsów z kurczaka po portugalskie wina i pieluszki dla psa. Targi będą otwarte dla specjalistów. Bilety będzie można kupić w kasach.
30 października 2024
6-7 listopada w Targach Kielce kupcy i zwiedzający poznają produkty spółek zależnych Krajowej Grupy Spożywczej S.A., które dzięki swojej wysokiej jakości zdobyły uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą. Wciąż można dołączyć do wydarzenia i odkryć, co sprawia, że polskie marki zyskują na międzynarodowej arenie.