Aktualności
Ogłoszenie wyników plebiscytu „Branży Dziecięcej” podczas KIDS’ Time Digital Preview
Kids’ Time Digital Preview startuje od wręczenia nagród w ramach plebiscytu “Branży Dziecięcej”
Kids’ Time Digital Preview to nowa formuła tegorocznych targów Kids’ Time, których stacjonarna odsłona odbędzie się w dniach od 6 do 8 lipca. Idea wydarzeń online została stworzona z myślą o firmach branży dziecięcej, które będą mogły utrzymywać kontakty biznesowe nawet wtedy, gdy niemożliwa jest organizacja bezpośrednich spotkań w tradycyjnej formie. W ramach Kids’ Time Digital Preview zaplanowano m.in. webinaria, szkolenia online, prezentację oferty wystawców w mediach społecznościowych, transmisję z wręczenia nagród i nominacji KIDS’ Time Star.
Pierwszym wydarzeniem zorganizowanym w ramach KIDS’ Time Digital Preview będzie rozdanie nagród w ramach plebiscytu „Branży Dziecięcej”, które zaplanowano już się już 17 lutego o godzinie 12:00.
Znamy finałową dwunastkę plebiscytu „Branży Dziecięcej”!
Plebiscyt "Branży Dziecięcej" odbywał się w dwóch etapach: nominacje i wybór zwycięzców. Od początku września 2020 roku można było zgłaszać swoich kandydatów w następujących kategoriach: Firma Roku Artykuły Dziecięce, Firma Roku Zabawki, Handlowiec Roku Artykuły Dziecięce i Handlowiec Roku Zabawki. Od początku stycznia 2021 roku, w drugim etapie wybierano zwycięzców – finałową dwunastkę. W finale znaleźli się przedstawiciele poniższych firmy, w następujących kategoriach:
- Handlowiec Roku Artykuły Dziecięce: Emilia Hamouda-Kurzyńska z firmy Emitrust Corporation, Piotr Kajzer z firmy Junior Andrzej Kwapiński oraz Tomasz Świergolik z firmy Marko;
- Firma Roku Artykuły Dziecięce: Emitrust Corporation, Junior Andrzej Kwapiński i Swandoo;
- Handlowiec Roku Zabawki: Maciej Gliwny z firmy Artyk, Tamara Kępa, również z firmy Artyk oraz Milena Lisek z firmy Rekman;
- Firma Roku Zabawki: Hencz Toys, Toyki S.c. oraz Panda.
Transmisja online z plebiscytu „Branży Dziecięcej” będzie dostępna w mediach społecznościowych targów Kids’ Time, na kanale YouTube Targów Kielce oraz w kanałach informacyjnych magazynu „Branża Dziecięca”.
(MCh)