Aktualności
Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w czasie Targów Marek Własnych – czas zgłosić udział!
Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego jest jednym z wydarzeń towarzyszących Targom Marek Własnych. 6 listopada 2024 organizują je miesięcznik Rzeźnik Polski i Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP. Spotkanie branżowe z prelekcjami prowadzonymi przez wybitnych ekspertów połączone z networkingiem odbędzie się w Targach Kielce po raz drugi.
– Rok temu przekonaliśmy, jak przedstawiciele branży mięsnej i sektora handlu potrzebują wydarzenia sprzyjającego wymianie wiedzy i integracji. Nawiązane kontakty przekładają się na efektywne relacje biznesowe – podkreśla Marek Bielski. – Druga edycja z pewnością będzie równie owocna i satysfakcjonująca.
Do udziału w wydarzeniu organizatorzy zapraszają producentów wyrobów mięsnych, którzy są zainteresowani rozwinięciem swojej sieci sprzedaży o kanał nowoczesny. - Miło będzie nam również gościć osoby, które już współpracują z sieciami. One również znajdą w czasie tego spotkania wiele ciekawych i wartościowych treści. Wydarzenie będzie też interesujące dla przedstawicieli handlu, zainteresowanych kontaktem z przedstawicielami zakładów przetwórstwa mięsnego – wyjaśnia współorganizator.
Wszystkie informacje o wydarzeniu Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego oraz formularz zgłoszeniowy na stronie okraglystolkielce.pl
Program "Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego", 6 listopada 2024 w Targach Kielce
od godz. 9.00 - ZAMKNIĘTA ocena wyrobów zgłoszonych do konkursu „Smak Jakości®”.
godz. 12.00 Rozpoczęcie „Okrągłego stołu branży mięsnej i handlu nowoczesnego”. Wprowadzenie, przywitanie Gości – Tomasz Parzybut, Prezes Zarządu Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP.
12.05 – 12.30 Jak wyróżnić się na rynku? Przykłady komunikacji marketingowej – przykłady. – Agnieszka Wnuk, Marketing Consulting / LinkedIn & Sales Navigator Trainer
12.30 – 13.00 Twoja Firma nie jest jeszcze gotowa na pełną certyfikację IFS/BRCGS? Odkryj Rozwiązanie: IFS Progress Food i BRC START – programy dla poczatkujących jako gwarancja bezpieczeństwa produktu dla Sieci Handlowych. – Beata Studzińska-Marciniak, Global Product &Scheme Manager Food, Business Stream People & Business Assurance (BS A.01), TÜV Rheinland Polska Sp. z o.o.
13.00 – 13.30 Daj się zaskoczyć nowym smakom – prezentacja połączona z degustacją – Mango! Group Sp. z o.o.
13.30 – 14.00 PRZERWA OBIADOWA. NETWORKING
14.00 – 14.30 „Marka to tylko percepcja” (Elon Musk). Jak „tylko” percepcja wpływa na „aż” zakupy? – Grzegorz Mech, Business Development Manager, Consumer Panel Services GfK | Poland
14.30 – 14.50 Rozwój materiałów opakowaniowych w kontekście polityki zrównoważonego rozwoju. – Paulina Makucha, Sales Executive Sealed Air
14.50 – 15.10 Regulacje ESG w kontekście współpracy przetwórców z sieciami handlowymi. – Marta Wrembel Właścicielka, Responsible Business Solutions
15.10 – 15.30 LinkedIn w praktyce. Co trzeba o nim wiedzieć – różne przykłady branżowe. – Agnieszka Wnuk, Marketing Consulting / LinkedIn & Sales Navigator Trainer
około 15.30 Uroczysta Gala – Ceremonia wręczenia nagród w konkursie “Smak Jakości®”.
Gala odbędzie się na terenie Centrum Kongresowego Targów Kielce.
20.00 Uroczysty Bankiet w Hotelu BINKOWSKI****
/MŚ/