Marek-bielski.jpg
Marek Bielski, wydawca Miesięcznika Rzeźnik Polski zaprasza do udziału w wydarzeniu „Okrągły stół branży mięsnej i handlu nowoczesnego”.

Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w czasie Targów Marek Własnych – czas zgłosić udział!

10 września 2024
To kluczowe wydarzenie dla przyszłości rynku mięsnego będzie miało miejsce 6 listopada 2024 w Targach Kielce. - Ubiegłoroczna edycja udowodniła, jak wartościowe jest to spotkanie – zaznacza Marek Bielski, wydawca Miesięcznika Rzeźnik Polski, który je współorganizuje. Do udziału już można się zgłaszać.

Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego jest jednym z wydarzeń towarzyszących Targom Marek Własnych. 6 listopada 2024 organizują je miesięcznik Rzeźnik Polski i Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP. Spotkanie branżowe z prelekcjami prowadzonymi przez wybitnych ekspertów połączone z networkingiem odbędzie się w Targach Kielce po raz drugi.

 

– Rok temu przekonaliśmy, jak przedstawiciele branży mięsnej i sektora handlu potrzebują wydarzenia sprzyjającego wymianie wiedzy i integracji. Nawiązane kontakty przekładają się na efektywne relacje biznesowe – podkreśla Marek Bielski. – Druga edycja z pewnością będzie równie owocna i satysfakcjonująca.

 

Do udziału w wydarzeniu organizatorzy zapraszają producentów wyrobów mięsnych, którzy są zainteresowani rozwinięciem swojej sieci sprzedaży o kanał nowoczesny. - Miło będzie nam również gościć osoby, które już współpracują z sieciami. One również znajdą w czasie tego spotkania wiele ciekawych i wartościowych treści. Wydarzenie będzie też interesujące dla przedstawicieli handlu, zainteresowanych kontaktem z przedstawicielami zakładów przetwórstwa mięsnego – wyjaśnia współorganizator.

Wszystkie informacje o wydarzeniu Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego oraz formularz zgłoszeniowy na stronie okraglystolkielce.pl


Program "Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego", 6 listopada 2024 w Targach Kielce   

od godz. 9.00 - ZAMKNIĘTA ocena wyrobów zgłoszonych do konkursu „Smak Jakości®”.

godz. 12.00  Rozpoczęcie „Okrągłego stołu branży mięsnej i handlu nowoczesnego”. Wprowadzenie, przywitanie Gości – Tomasz Parzybut, Prezes Zarządu Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP.

12.05 – 12.30 Jak wyróżnić się na rynku? Przykłady komunikacji marketingowej – przykłady. – Agnieszka Wnuk, Marketing Consulting / LinkedIn & Sales Navigator Trainer

12.30 – 13.00 Twoja Firma nie jest jeszcze gotowa na pełną certyfikację IFS/BRCGS? Odkryj Rozwiązanie: IFS Progress Food i BRC START – programy dla poczatkujących jako gwarancja bezpieczeństwa produktu dla Sieci Handlowych. – Beata Studzińska-Marciniak, Global Product &Scheme Manager Food, Business Stream People & Business Assurance (BS A.01), TÜV Rheinland Polska Sp. z o.o.

13.00 – 13.30 Daj się zaskoczyć nowym smakom – prezentacja połączona z degustacją – Mango! Group Sp. z o.o.

13.30 – 14.00 PRZERWA OBIADOWA. NETWORKING

14.00 – 14.30 „Marka to tylko percepcja” (Elon Musk). Jak „tylko” percepcja wpływa na „aż” zakupy? – Grzegorz Mech, Business Development Manager, Consumer Panel Services GfK | Poland

14.30 – 14.50 Rozwój materiałów opakowaniowych w kontekście polityki zrównoważonego rozwoju. – Paulina Makucha, Sales Executive Sealed Air

14.50 – 15.10 Regulacje ESG w kontekście współpracy przetwórców z sieciami handlowymi. – Marta Wrembel Właścicielka, Responsible Business Solutions

15.10 – 15.30 LinkedIn w praktyce. Co trzeba o nim wiedzieć – różne przykłady branżowe. – Agnieszka Wnuk, Marketing Consulting / LinkedIn & Sales Navigator Trainer

około 15.30 Uroczysta Gala – Ceremonia wręczenia nagród w konkursie “Smak Jakości®”. 
Gala odbędzie się na terenie Centrum Kongresowego Targów Kielce.

20.00 Uroczysty Bankiet w Hotelu BINKOWSKI****

/MŚ/

 

 

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.