oshee.jpg

OSHEE dołącza do strefy kupieckiej Targów Marek Własnych

30 października 2024
Lider rynku napojów funkcjonalnych w Polsce będzie obecny 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Kupcy z tego przedsiębiorstwa będą poznawać ofertę wystawców z 14 krajów.

OSHEE to polska firma, która zdobyła pozycję lidera na rynku napojów funkcjonalnych, takich jak izotoniki, wody witaminowe i energetyczne. W ofercie przedsiębiorstwa są także batoniki proteinowe i przekąski funkcjonalne – przeznaczone dla osób aktywnych oraz suplementy w płynie – tzw. "shots" witaminowe.  Marka promuje zdrowy styl życia, współpracując z ambasadorami, jak Iga Świątek, światowa mistrzyni tenisa. OSHEE jest również partnerem międzynarodowych organizacji sportowych, w tym LaLiga, co wzmacnia jej obecność globalnie w ponad 50 krajach.

Przedstawiciele OSHEE przyjadą na Targi Marek Własnych do Kielc. Dołączając do strefy kupieckiej, będą prowadzić rozmowy kontraktacyjne z wystawcami z 14 krajów. W ofercie firm są wysokiej jakości produkty - także dla prowadzących aktywny styl życia. 

W strefie kupieckiej Targów Marek Własnych już są eksperci m.in. z sieci  Auchan, Carrefour, Eurocash, Dino, Krajowej Platformy Handlowej Społem, Grupy Specjał, Chorten, Api Market, Prim Market, Gram Market. Obecni będą reprezentanci  izraelskich firm Green Field Foods - specjalizującej się w imporcie i eksporcie produktów organicznych i wegańskich, oraz LF Latfood – zajmującej się importem produktów spożywczych. Udział potwierdzili także przedstawiciele sieci kosmetycznych z Włoch -  Fabiano&Castaldo, z Rumunii - Caress Society, z Izraela – Proshop. 

Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Wstęp jest bezpłatny po rejestracji na stronie targikielce.pl/future-private-labels. Rejestracja trwa do 5 listopada. W dni targów bilet wstępu będzie można zakupić w kasach Targów Kielce. 

/MŚ/

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.