LOGO-PAESE-COSMETICS.png

PAESE - polska marka kosmetyków uwielbianych przez kobiety

13 czerwca 2022
PAESE to polska marka kosmetyczna, którą kochają kobiety w 50 krajach świata. Dla firmy najważniejsze jest zdrowie skóry, dlatego tworzy wyjątkowe kosmetyki, które zawsze łączą make-up z pielęgnacją. Produkty naturalnie podkreślą piękno kobiet, jednocześnie odżywiając skórę przez cały dzień.

W używanych formułach klienci odnajdą drogocenne oleje, roślinne ekstrakty i składniki aktywne, które gwarantują efekt zdrowej, świeżej i bardziej promiennej cery, tak by każda kobieta po prostu zachwycała!

Marka PAESE wyznaję zasadę, że każda kobieta zasługuje na to, aby się o nią zatroszczyć. Dlatego z pasją tworzy kosmetyki kolorowe, które pielęgnują skórę. Makijaż jest jedną z tych chwil, które każda z kobiet może poświęcić tylko dla siebie. Firma stara się, aby jej kosmetyki zadbały o Klientki, a przez to skóra odwdzięczy się blaskiem.

Euphora PAESE posiada własną produkcję i laboratorium, aby tworzyć zaawansowane kosmetyki najwyższej jakości, których skuteczność potwierdzają badania niezależnych Instytutów. Mając pod kontrolą każdy etap powstawania kosmetyków, ma pewność, że wie o nich wszystko. Wspaniały zespół technologów codziennie dba o najwyższą jakość i skuteczność tworzonych produktów. Dzięki starannie dobranym składnikom, łączeniu natury z technologią i współpracy z instytucjami naukowymi PAESE tworzy formuły, które uzyskują międzynarodowe patenty.

(ŁK)

Polecane aktualności
23 czerwca 2022
W środę zakończyły się dwudniowe kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej, ale część z dystrybutorów nadal eksploruje region świętokrzyski. W czwartek kilkunastu zagranicznych kupców wzięło udział w wizycie studyjnej w Kieleckim Parku Technologicznym.
22 czerwca 2022
Piotr Snopek z firmy Paszport do Eksportu był prelegentem podczas drugiego dnia prezentacji towarzyszących kontraktacjom Slavic B2Beauty. W swoim wystąpieniu poruszał on tematy związane z finansowaniem działań eksportowych.
22 czerwca 2022
O warunkach, jakie polskie firmy muszą wypełnić, by móc sprzedawać kosmetyki na rynku malezyjskim szczegółowo mówił podczas prelekcji w trakcie Slavic B2Beauty Khairul Ridhwan bin Zahardin, Business Development Manager z  Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
21 czerwca 2022
Spotkania biznesowe dystrybutorów i kupców z producentami kosmetyków i farmaceutyków to nie jedyne punkty w programie Slavic B2Beauty. Równocześnie z nimi w Sali Omega trwają ciekawe prelekcje i prezentacje. Jedną z nich przeprowadziła firma Wastech Recycling.
21 czerwca 2022
Owocnych rozmów biznesowych życzył 60 kupcom z 20 krajów i 32 wystawcom prezes zarządu Targów Kielce dr Andrzej Mochoń uroczyście otwierając pierwsze kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. Lidia Lukowska z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego zaznaczała, że co drugi kosmetyk z Polski trafia na eksport. Branża kosmetyczna rośnie więc w siłę i szuka kolejnych rynków eksportowych.
20 czerwca 2022
Uroki krajobrazu naszego regionu na zdjęciach kielczanina Piotra Michalca będą oglądać przedsiębiorcy z całego świata, którzy wezmą udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty.
20 czerwca 2022
Już od niedzieli do Kielc przyjeżdżają przedstawiciele firm z różnych stron świata, by wziąć udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. W poniedziałek goście z Malezji i Uzbekistanu wybrali się na wycieczkę po mieście.
20 czerwca 2022
Koncepcje produktów powstały dzięki inspiracji rodzimą naturą, mocą roślinnych składników, ale też historyczną witalnością i siłą wywodzącą się ze słowiańskich tradycji.