Paweł Szmidt Business Development Manager z RMD Research
01 lutego 2023
Jeśli interesuje Was wiedza dotycząca rynku zabawek w Polsce to, obecny podczas najbliższej edycji wydarzenia, Paweł Szmidt Business Development Manager z RMD Research przedstawi najnowsze dane i aktualny obraz tego sektora. Spotkanie odbędzie się w ramach Business Forum drugiego dnia targów Kids’ Time.
RMD Research to niezależna firma badawcza działająca w branży badań rynkowych w Polsce od 2013 roku. Firma została założona przez osoby mające długoletnie doświadczenie w badaniach rynkowych, w szczególności – badaniach handlu detalicznego opartych na panelu sklepów – Retail Tracking. Większość z nich współtworzyła i pracowała przez kilkanaście lat w firmie MEMRB, przyczyniając się w ogromnej mierze do sukcesu rynkowego tej firmy, jej dynamicznego rozwoju oraz zdobycia i utrwalenia przez nią pozycji drugiej, co do wielkości, agencji badawczej w Polsce, prowadzącej kompleksowe badania typu Retail Tracking w Polsce.
Opierając się dziedzictwie MEMRB, powstała firma korzystająca z doświadczenia przeszłości, wykazująca się nowoczesnością i innowacyjnością, idącą z duchem czasu i odpowiadająca na rosnące wymagania współczesności.
Pochodząca z Nowego Jorku ekspertka i specjalistka od zabawek Rayne Rice podzieliła się swoimi przewidywaniami na temat nadchodzących trendów w 2023 roku. Spotkanie miało miejsce podczas targów KIDS' TIME.
Trzeciego dnia targów Kids' Time, na stoisku firmy Marko, podpisano umowę o kolejnych latach współpracy między dotychczasowym Partnerem Strategicznym targów Kids' Time, a Targami Kielce. Umowę parafowali właściciel firmy Marko Janusz Musioł i Prezes Targów Kielce Andrzej Mochoń.
Możliwości, jakie daje producentom raport o rynku zabawek zaprezentował podczas targów Kids’ Time w Kielcach Paweł Szmidt, menedżer ds. rozwoju rynkowego w firmie badawczej RMD Research. – Dane, które podajemy, nie stanowią żadnej estymacji, to suma sprzedaży towarów. Nie ma więc błędu oszacowania – podkreśla.
Spotkania z przedstawicielami takich marek jak Mattel i ELC oraz porady od radców prawnych specjalizujących się w branży zabawek. Drugi dzień targów KIDS' TIME owocował w wiele wartościowych wydarzeń.
Po raz pierwszy podczas Targów KIDS’ Time odbyła się Strefa Targowych Debiutów, w której zaprezentowało się 9 firm oferujących innowacyjne produkty z branży dziecięcej. Wśród debiutów pojawiły się m.in. nianie elektroniczne, zdalnie sterowane huśtawki, samopodgrzewająca się butelka, podnóżki do samochodu, edukacyjne gry planszowe oraz stroje do chrztu i komunii. Targi KDS’ Time potrwają jeszcze do piątku, 24 lutego.
Przed nami kolejny dzień, który zapowiada się naprawdę interesująco. Dziś do głosu dojdą debiutanci, którzy pojawią się na Speech Arenie o godzinie 11.00. Później, jak zwykle, wiele interesujących prelekcji ekspertów.
Nagrody KIDS’ TIME STAR to już tradycja. Co roku najlepsi producenci artykułów dla niemowląt czy starszych dzieci, wózków, fotelików, a także produktów dla rodziców walczą o nagrodę przyznawaną przez komisję konkursową złożoną z ekspertów.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.