paletki-ustka-www-krea1.jpg
Marka Pierre René na Slavic B2Beauty.

Pierre René na Slavic B2Beauty. Kosmetyki już 45 krajach świata, a firma stale szuka nowych rynków

13 kwietnia 2023
Pierre René to firma z wieloletnim doświadczeniem w branży kosmetycznej. Od prawie 30 lat pomaga kobietom wydobyć ich naturalne piękno. Dzięki bogatemu doświadczeniu z łatwością zmienia trendy i idee w wysokiej jakości produkty. Polskie przedsiębiorstwo zaprezentuje ofertę podczas kontraktacji kosmetycznych i farmaceutycznych Slavic B2Beauty w Targach Kielce 13 i 14 czerwca.

Pierre René to jedna z najszybciej rozwijających się firm na polskim rynku kosmetycznym. Sukces zawdzięcza szczegółowej analizie rynku, doskonałej jakości produktów, wysokim kwalifikacjom pracowników oraz systematycznej pracy.

Słowa takie jak trendy, profesjonalizm, innowacyjność, jakość, kolor to podstawa tworzenia i działania tego przedsiębiorstwa. - Nasze kosmetyki z powodzeniem sprzedawane są w ponad 45 krajach świata, a lista naszych zagranicznych partnerów handlowych stale się powiększa - przekazuje Aleksandra Śmiłowska, Private Label Managerz w Pierre René. - Jako producent produktów do makijażu firma ma również duże doświadczenie w projektach marek własnych. Od stworzenia receptury po zaprojektowanie opakowania, opracuje najlepsze kosmetyki private label dla marki.

Wykwalifikowany zespół pasjonatów makijażu oferuje elastyczne podejście z możliwością szybkiego i osobistego reagowania na potrzeby klientów. - Ściśle przestrzegamy przepisów i przepisów Unii Europejskiej dotyczących produkcji kosmetyków, aby zagwarantować zgodność ze standardami branżowymi i wymaganiami Dobrej Praktyki Wytwarzania w procesie produkcji produktów kosmetycznych wg ISO 22716 - zaznacza Aleksandra Śmiłowska. - Pierre René to firma dumna na arenie europejskiej z wprowadzonych standardów, wszystkie nasze produkty są wolne od okrucieństwa i wytwarzane z najwyższej jakości składników.

 

bb4.jpg [334.24 KB]

Gama produktów Pierre René

Przedsiębiorstwo o jakości produkcji będzie mówiło kupcom z Europy, Azji, Afryki i Bliskiego Wschodu w czasie drugich kontraktakcji Slavic B2Beauty w Centrum Kongresowym Targów Kielce 13 i 14 czerwca. Zaprezentuje wówczas także gamy produktów. Kosmetyki Pierre René Professional łączą w sobie właściwości pielęgnacyjne i odżywcze, skutecznie obniżany jest poziom zawartych w nich alergenów. - Ergonomia opakowania, duża ilość odcieni oraz nowoczesny design gwarantują komfort użytkowania. Pragniemy, aby nasze produkty spełniały wymagania współczesnych Kobiet w sensie mody, wyglądu, funkcjonalności i wreszcie skuteczności działania - podkreśla Aleksandra Śmiłowska.

Podstawą działalności firmy jest marka kolorowa Pierre René Professional, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom kobiet i profesjonalnych wizażystów. Pełna gama kosmetyków do makijażu w czterech kluczowych kategoriach - twarzy, oczu, ust i paznokci daje możliwość kreacji makijaż dla każdego typu urody i na wiele okazji.

W portfolio firmy Pierre René znajdują się marki:

  • Pierre Rene Professional - Internetowy sklep z kosmetykami, drogeria internetowa
  • Medic by Pierre René - Laboratorium medyczne - Kosmetyki
  • MIYO - Kosmetyki do makijażu - MIYO (miyomakeup.com)

/MŚ/

Polecane aktualności
18 sierpnia 2023
Polski rynek produktów kosmetycznych i środków higieny osobistej ma wzrosnąć do 5,5 miliarda euro do końca 2027 - prognozuje portal Statista, specjalizujący się w gromadzeniu i wizualizacji danych.
13 lipca 2023
Kieleckie przedsiębiorstwa Lyofarm i Podopharm, Prosper Mira z Bilczy koło Kielc oraz Uzdrowisko Busko – Zdrój zaprezentowali swoje produkty zagranicznym kupcom podczas drugich kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce. Ich ofertę poznawali przedsiębiorcy z Izraela, Chin, Wielkiej Brytanii, Kenii i Algierii.
15 czerwca 2023
Gros wystawców drugiej edycji kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty to były polskie firmy, ale nie brakło zagranicznej oferty. Prezentowały ją przedsiębiorstwa z Ukrainy, Bułgarii, Czech, Włoch i Singapuru. Zobaczcie produkty na zdjęciach.
14 czerwca 2023
Kupcy z Azji, Afryki i Europy w Centrum Kongresowym Targów Kielce dokładnie poznają ofertę producentów kosmetyków, farmaceutyków i opakowań producentów z Polski i pięciu krajów. Wciągu dwóch dni zostanie przeprowadzonych ponad tysiąc konkretnych biznesowych rozmów. - Spośród wszystkich produktów na stoisku, mogę wybrać tylko jeden, ale ten jeden będzie miał wielki potencjał dla mojego rynku - mówi Asher Cohen, przedstawiciel firmy Proshop z Izraela.
13 czerwca 2023
Naturalny, ekologiczny i skierowany do konkretnego konsumenta – te cechy produktu kosmetycznego, według ekspertów z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu,  są cenione wśród azjatyckich odbiorców. Specjaliści szczegółowo omówili rynki w Chinach, Singapurze i Szanghaju w czasie drugich kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce.
13 czerwca 2023
Niemal 80 kupców z Azji i Bliskiego Wschodu, Afryki i Europy oraz 46 wystawców z Polski i sześciu krajów zjechało do Targów Kielce. W Centrum Kongresowym we wtorek rozpoczęły się rozmowy, których celem jest wprowadzenie nowego produktu na zagraniczne rynki. – Życzę Państwu udanych rozmów biznesowych i wielu zawartych umów - mówiła Bożena Staniak, wiceprezes Targów Kielce w czasie otwarcia.
06 czerwca 2023
Produkty i usługi, które przyczyniają się do zmniejszenia problemów ze stopami firma Podopharm zaprezentuje podczas drugich Kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce. Ofertę pozna około stu zagranicznych kupców.
06 czerwca 2023
Kolagen naturalny w kapsułkach LyoColl zaprezentuje grupa LYOFARM podczas drugich Kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce. Produkt pozna około stu zagranicznych kupców.