logo-1-3.jpg

Piwa miodowe, dyniowe, a nawet "królów"! Browar Koreb z ofertą na Targach Marek Własnych

25 września 2024
Warzone metodą tradycyjną, z produktów naturalnych według najlepszych zasad sztuki piwowarskiej - Browar Koreb 6 i 7 listopada w Targach Kielce zaprezentuje różnorodne piwa.

Wśród nich będą też specjały wpisane na Listę Produktów Tradycyjnych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, zdobywają nagrody i wyróżnienia na targach krajowych i zagranicznych. 

Podczas targów Browar zaoferuje: 
1. Piwo Żywe Niefiltrowane – "Prawdziwe piwo Królów!" - przekazuje producent. Zdobyło pierwsze miejsce w konkursie Nasze Kulinarne Dziedzictwo.
2. Piwo Pszeniczne – z chmielu i słodu pszenicznego nadającego piwu łagodny smak oraz wyjątkowy bukiet smakowo zapachowy.
3. Piwo Miodowe 
4. Piwo Herbowe – piwo ciemne korzenne o unikalnym smaku i aromacie. 
5. Piwo Łaskie 
6. Piwo Mocne Koreb – klasyczne piwo typu lager, długo leżakowane
7. IPA – specjalnie dobrane gatunki chmielu nadają piwu niezwykle przyjemną oraz intensywna goryczkę, której towarzyszy orzeźwiający aromat. 
Sezonowo Browar oferuje też Piwo Dyniowe - na jesień/zimę oraz Piwo z Kwiatu Bzu - na wiosnę oraz orzeźwiające Piwo z Mango - na lato.

Więcej na stronie www.koreb.com.pl

Piwa poznają kupcy i zwiedzający Targi Marek Własnych 6 i 7 listopada w Targach Kielce. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels.  Wystawcy, zwiedzający i kupcy będą mogli wziąć udział w Forum Marek Własnych, które zostanie przeprowadzone 6 listopada w Targach Kielce. Wydarzeniu będą towarzyszyły kontraktacje firm z Afryki Północnej i Europy Środkowo-Wschodniej Xpand. Więcej: targikielce.pl/xpand

 /MŚ/

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.