462558635-1246646736485533-2721137444733940587-n.jpg

Po Wrocławiu czas na Śląsk i Małopolskę! Kolejne punkty na mapie Kids' Time Tour

14 października 2024
Po wizycie na Dolnym Śląsku w siedzibie Magazynu Branża Dziecięca przyszedł czas na Wodzisław Śląski, gdzie siedzibę ma nasz Partner Strategiczny, firma Marko, Częstochowę skąd pochodzą marki Tako i EKO Kids oraz podkrakowskie Jerzmanowice, gdzie produkowane są zabawki TUBAN.

Przygotowania do jubileuszowej 15. edycji targów Kids’ Time trwają w najlepsze, a kidsowa ekipa odwiedza kolejne firmy, które nieprzerwanie od 15 lat są częścią najważniejszego w  kraju i jednego z wiodących w tej części Europy spotkań branży dziecięcej. Tym razem swoimi wspomnieniami podzielili się właściciele i pracownicy Partnera Strategicznego MARKO oraz TUBAN, EKO KIDS i TAKO.

Jak zwykle przy okazji takich wizyt, usłyszeliśmy mnóstwo świetnych historii związanych z naszymi targami. To jednak nie koniec naszej przygody, planujemy odwiedzić jeszcze kilku wieloletnich wystawców, partnerów i przyjaciół targów Kids' Time, by zebrać materiał do jubileuszowego filmu!

Pierwsze zwiastuny tej pracy zobaczycie już w połowie listopada.

(ŁK)

Polecane aktualności
22 października 2024
Chcesz maksymalnie wykorzystać swój udział w targach Kids’ Time? Mamy coś specjalnie dla Ciebie! Dzięki darmowemu ebookowi, stworzonemu przez Pawła Tkaczyka – eksperta ds. strategii marketingowej i storytellingu, poznasz 10 sprawdzonych taktyk targowych, które pomogą Ci wyróżnić się wśród konkurencji.
18 października 2024
Sezon jesienny w Targach Kielce przyniósł spore zmiany, szczególnie pod kątem logistyki i nowego oznaczenia hal. Europejskie i światowe standardy sprawiły, że w Targach Kielce dotychczasowe oznaczenie hal od A do G zastąpiło numeryczne od 1 do 7. I tak Hala A stała się Halą 1, a największa i najnowocześniejsza Hala E zmieniła się w Halę 5. Taki zabieg pozwolił również uporządkować numery stoisk w środku, co znacząco ułatwi ich wyszukiwanie.
16 września 2024
Stworzony przed dwoma laty program Hosted Buyers powstał specjalnie z myślą o wystawcach, tak aby ich produkty i oferta miały szansę dotrzeć do zagranicznych kupców i przedstawicieli branży. Ich obecność w Kielcach na targach Kids’ Time jest okazją dla wszystkich wystawców do nawiązania biznesowych kontaktów i relacji, które mogą przełożyć się na dalszą współpracę i ekspansję na zagraniczne rynki.
30 sierpnia 2024
15-lecie targów Kids’ Time to idealna okazja, żeby odwiedzić stałych partnerów i firmy związane z wydarzeniem od samego początku. Nasze pierwsze kroki skierowaliśmy do Wrocławia, gdzie siedzibę ma Branża Dziecięca. Magazyn od pierwszej edycji targów jest głównym Partnerem Medialnym.
25 lipca 2024
Nie lada gratka czeka członków Baby Products Industry Association. Dzięki zawartej umowie o współpracy, będą oni mogli skorzystać ze specjalnych zniżek na organizację stoiska podczas przyszłorocznej edycji targów Kids’ Time, która odbędzie się 25-27 lutego 2025 roku w Targach Kielce.
16 lipca 2024
Startują nabory wniosków o dotacje do udziału w międzynarodowych targach odbywających się w kraju - także w Targach Kielce! Małe i średnie przedsiębiorstwa, które zechcą ubiegać się o dofinansowanie, mogą zacząć przygotowania do tych naborów. Sprawdziliśmy, które działania są dostępne.
14 czerwca 2024
- Dzięki szybkiej decyzji Pani Prezydent Kielc Agaty Wojdy, mamy szansę ukończyć budowę nowej hali przed MSPO w 2026 roku - powiedział Andrzej Mochoń, prezes zarządu Targów Kielce podczas piątkowej konferencji prasowej w kieleckim ośrodku.
12 czerwca 2024
Nowy etap współpracy międzynarodowej kielecki ośrodek wystawienniczy rozpoczął w Niemczech, 10 czerwca, podczas Taiwan Expo 2024. Wydarzenie po raz pierwszy w Europie zorganizowała Tajwańska Rada Rozwoju Handlu Zewnętrznego (TAITRA), organizacja uznawana za jeden z głównych motorów napędowych tajwańskiego handlu międzynarodowego. Targi Kielce są jedynym polskim ośrodkiem, z którym TAITRA podpisała umowę w Berlinie.