462558635-1246646736485533-2721137444733940587-n.jpg

Po Wrocławiu czas na Śląsk i Małopolskę! Kolejne punkty na mapie Kids' Time Tour

14 października 2024
Po wizycie na Dolnym Śląsku w siedzibie Magazynu Branża Dziecięca przyszedł czas na Wodzisław Śląski, gdzie siedzibę ma nasz Partner Strategiczny, firma Marko, Częstochowę skąd pochodzą marki Tako i EKO Kids oraz podkrakowskie Jerzmanowice, gdzie produkowane są zabawki TUBAN.

Przygotowania do jubileuszowej 15. edycji targów Kids’ Time trwają w najlepsze, a kidsowa ekipa odwiedza kolejne firmy, które nieprzerwanie od 15 lat są częścią najważniejszego w  kraju i jednego z wiodących w tej części Europy spotkań branży dziecięcej. Tym razem swoimi wspomnieniami podzielili się właściciele i pracownicy Partnera Strategicznego MARKO oraz TUBAN, EKO KIDS i TAKO.

Jak zwykle przy okazji takich wizyt, usłyszeliśmy mnóstwo świetnych historii związanych z naszymi targami. To jednak nie koniec naszej przygody, planujemy odwiedzić jeszcze kilku wieloletnich wystawców, partnerów i przyjaciół targów Kids' Time, by zebrać materiał do jubileuszowego filmu!

Pierwsze zwiastuny tej pracy zobaczycie już w połowie listopada.

(ŁK)

Polecane aktualności
16 grudnia 2024
Inspirowany dzieckiem magazyn Dobra Mama jest tworzony z myślą o rodzicach, zarówno tych stawiających pierwsze kroki w byciu mamą lub tatą, jak i tych doświadczonych. Magazyn dostarcza podstawowej wiedzy na temat ciąży i wychowania maleństwa. Zaprasza do współpracy sztab specjalistów: lekarzy, ginekologów, położne, dietetyków, psychologów i wielu innych, którzy pragną podzielić się swoją fachową wiedzą z rodzicami.
05 grudnia 2024
15. edycja Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Rodziców i Dzieci odbędzie się już 25-27 lutego 2025 roku, ale Wy już dziś możecie zarejestrować swój udział i odliczać dni do rozpoczęcia największego tego typu spotkania branży dziecięcej w Polsce.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
22 listopada 2024
Tym razem gościmy na Kids Expo Qatar – wyjątkowym wydarzeniu gromadzącym wszystko, co najważniejsze dla dzieci od narodzin do 13. roku życia: edukację, zdrowie, kulturę i rozrywkę. To świetna okazja do nawiązania relacji z arabskimi firmami – producentami zabawek i artykułów dziecięcych oraz kupcami z sieci handlowych z krajów Zatoki Perskiej.
18 listopada 2024
Od dziś, przez 15 najbliższych tygodni, w każdy poniedziałek, o godzinie 12:00 na stronie Targów Kids' Time oraz w mediach społecznościowych odkrywać będziemy kolejne okienka jubileuszowego kalendarza, pod którymi czekać będą archiwalne materiały, wspomnienia, anegdoty i ciekawostki związane z targami Kids' Time.
22 października 2024
Chcesz maksymalnie wykorzystać swój udział w targach Kids’ Time? Mamy coś specjalnie dla Ciebie! Dzięki darmowemu ebookowi, stworzonemu przez Pawła Tkaczyka – eksperta ds. strategii marketingowej i storytellingu, poznasz 10 sprawdzonych taktyk targowych, które pomogą Ci wyróżnić się wśród konkurencji.
18 października 2024
Sezon jesienny w Targach Kielce przyniósł spore zmiany, szczególnie pod kątem logistyki i nowego oznaczenia hal. Europejskie i światowe standardy sprawiły, że w Targach Kielce dotychczasowe oznaczenie hal od A do G zastąpiło numeryczne od 1 do 7. I tak Hala A stała się Halą 1, a największa i najnowocześniejsza Hala E zmieniła się w Halę 5. Taki zabieg pozwolił również uporządkować numery stoisk w środku, co znacząco ułatwi ich wyszukiwanie.
16 września 2024
Stworzony przed dwoma laty program Hosted Buyers powstał specjalnie z myślą o wystawcach, tak aby ich produkty i oferta miały szansę dotrzeć do zagranicznych kupców i przedstawicieli branży. Ich obecność w Kielcach na targach Kids’ Time jest okazją dla wszystkich wystawców do nawiązania biznesowych kontaktów i relacji, które mogą przełożyć się na dalszą współpracę i ekspansję na zagraniczne rynki.