Aktualności
Polska premiera Outdoor Research
- Outdoor Research obecny jest w Polsce dopiero od kilku tygodni, i tak naprawdę startujemy w Kielcach, niemniej biorąc pod uwagę jakość i innowacyjność oferowanych produktów, jak również ich cenę w porównaniu z konkurencją uważam, że OR jest w Polsce "skazana" na sukces. Ambasadorami marki będą czołowi polscy alpiniści i himalaiści, znający i doceniający produkty OR, których będziemy wspierać w ich działalności – mówi Marcin Marzec.
W Targach Kielce, na stoisku E23, Outdoor Research zaprezentuje pełną kolekcje na Wiosnę-Lato 2012.
- Poza odzieżą wykonaną dzięki unikalnym, niedostępnym dotąd na naszym rynku technologiom, zaprezentujemy bardzo bogatą ofertę czapek i systemów pakowania. Zwłaszcza ta druga będzie prawdopodobnie najszerszą ofertą na polskim rynku outdoorowym – dodaje Marcin Marzec.
W nowej kolekcji Outdoor Research znajduje się kilkadziesiąt modeli odzieży zarówno damskiej, jak i męskiej, a wśród nich kurtki zewnętrzne, softshelle, spodnie, bluzy i koszulki. Marka produkuje także czapki (ponad 70 modeli), rękawiczki (blisko 40 modeli), stuptuty (kilkanaście modeli), jak również wodoszczelne torby oraz worki biwakowe.
- W zasadzie wszystkie produkty OR są innowacyjne i mają w sobie jakąś "nowinkę" technologiczną. Firma OR ma w USA własne laboratoria, które z sezonu na sezon pracują nad doskonaleniem kolekcji. OR produkuje własne, dwu i trójwarstwowe laminaty, które w niczym nie odbiegają pod względem właściwości użytkowych od produktów firmy Gore, z którą OR zresztą współpracuje. Do najciekawszych produktów z letniej przyszłorocznej kolekcji OR zaliczyłbym na pewno worki kompresyjne, działające na zasadzie pociągnięcia jednej linki, termoaktywne koszulki wykonane w 100% z surowców przetworzonych w wyniku recyclingu (butelek PET) oraz coś, czego nie oferuje chyba żadna inna firma na naszym rynku - "oddychające" koszulki, wykonane w 85% z polipropylenu i 15% z wełny merynos. Jest to opatentowana technologia, stworzona przez grupę byłych inżynierów firmy DuPont, którzy kilkanaście lat temu zrezygnowali z pracy w tym koncernie na rzecz realizacji własnych nowatorskich technologii – kontynuuje Marcin Marzec.
Źródło: www.4outdoor.pl