Kids-Time-2020-foto-28-scaled.jpg
Artykuły dla dzieci i niemowląt firma Maltex zaprezentuje podczas Targów Marek Własnych w kieleckim ośrodku wystawienniczym.

Polski Maltex wystawcą Targów Marek Własnych. Trzy marki w ofercie dla kupców

05 października 2023
Artykuły przeznaczone do codziennej pielęgnacji i higieny dla dzieci i niemowląt pod markami mBaby i Lulu Design oraz produkty dla gospodarstwa domowego pod marką Maltex Home będą poznawać  kupcy z Polski i Europy w czasie Targów Marek Własnych. Wydarzenie zostanie przeprowadzone 15 i 16 listopada 2023 w Centrum Kongresowym Targów Kielce.  

Future Private Labels Expo to jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone w 100 procentach markom własnym. Producenci i dystrybutorzy będą prowadzić biznesowe rozmowy z przedstawicielami sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy. W gronie kupców są przedstawiciele dużych sieci handlowych – Intermarche, Społem, Lewiatan, Stokrotka, Chorten, a także przedsiębiorcy z Niemiec, Czech, Włoch i Portugalii. Dzięki współpracy z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Polską Izbą Handlu oraz Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji zainteresowanie obecnością stale rośnie. Lista wystawców także się wydłuża – stoiska szykują polskie, niemieckie, albańskie i estońskie, słowackie i amerykańskie firmy.

 

Wśród krajowych wystawców jest przedsiębiorstwo Maltex - renomowany producent specjalizujący się w przetwórstwie tworzyw sztucznych i oferujący wyjątkowy asortyment pod trzema markami: mBaby, Lulu Design i Maltex Home. Firma ma na swoim koncie ponad 30 lat doświadczenia na rynku, zyskując uznanie za wysoką jakość i innowacyjność naszych produktów.

 

Podczas targów Future Private Labels Maltex zaprezentuje asortyment, który wyróżnia się oryginalnym wzornictwem, solidnością wykonania oraz konkurencyjnym stosunkiem jakości do ceny. Oferta obejmuje artykuły przeznaczone do codziennej pielęgnacji i higieny dla dzieci i niemowląt pod markami mBaby i Lulu Design oraz produkty dla gospodarstwa domowego pod marką Maltex Home. Wyroby wyróżniają się nie tylko estetyką, ale również najwyższą jakością produkcji, a firma terminowością dostaw.

 

Priorytetem firmy Maltex jest zadowolenie klientów, dlatego nieustannie inwestuje w rozwijanie nowoczesnych technologii produkcji. Ponadto, stosuje surowce najwyższej jakości, wyłącznie pochodzące od sprawdzonych europejskich producentów.

 

Przedsiębiorstwo dysponuje zdolnością i elastycznością w zakresie produkcji pod marką własną, dostosowuje wyroby do indywidualnych wymagań klientów, zachowując jednocześnie niezmienne standardy jakości oraz terminowość dostaw. Firma traktuje proces produkcji private labels z najwyższą troską o poufność i integralność marki klienta, dbając o każdy aspekt projektu, od projektowania po dostawę finalnego produktu. Zaawansowana technologia i doświadczenie pozwala z powodzeniem realizować nawet najbardziej wymagające projekty, zawsze z uwzględnieniem wysokiej jakości.

- Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska na targach Future Private Labels, gdzie chętnie przedstawimy naszą pełną gamę produktów i podzielimy się naszą pasją do tworzenia wyrobów najwyższej jakości. Jesteśmy gotowi być Państwa zaufanym partnerem w produkcji private labels, spełniając wszystkie Państwa unikalne potrzeby i oczekiwania – zapewniają eksperci z przedsiębiorstwa Maltex.

  maltex-logo-pngCZARNE.jpg [86.08 KB]

Targi Marek Własnych potrwają 15 i 16 listopada 2023 w Centrum Kongresowym Targów Kielce. 

Wciąż jest przestrzeń dla kolejnych uczestników wydarzenia 

ZOSTAŃ KUPCEM

ZOSTAŃ WYSTAWCĄ

Jednocześnie z Targami Marek Własnych 15 i 16 listopada 2023 w Centrum Kongresowym będą trwały Kongres Ekspansywnych Eksporterów i Forum Marek Własnych. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels

/MŚ/

Polecane aktualności
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
16 listopada 2023
Dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów to doskonałe uzupełnienie oferty Targów Marek Własnych. Jedną z ciekawszych prelekcji podczas drugiego dnia wydarzenia był panel dyskusyjny zatytułowany „Biznes skazany na sukces. Ekspansja do Wielkiej Brytanii”.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.
16 listopada 2023
Wartość koszyka sprzedaży produktów FMCG w Polsce we wrześniu tego roku wynosiła 271 mld zł, a lwią jego część, bo blisko 73%, stanowiły produkty spożywcze. Z danych przywoływanych przez eksperta Retail Services NielsenIQ, Przemysława Korotusza wynika, że udział marek własnych stanowił blisko 53 mld zł, co daje ponad 20% wartości całego koszyka.
16 listopada 2023
Pamas Salami zwycięzcą w kategorii Smak Innowacji, Zakłady Mięsne Łuków na pierwszym miejscu w kategorii Smak Wygody, „jedynka” w kategorii  Smak Natury została przyznana dla Zakładów Mięsnych Mielczarek, zaś w kategorii Smak Premium zwyciężyła Aleksandria. Konkurs i gala zostały przeprowadzone podczas Targów Marek Własnych, 15 listopada.
15 listopada 2023
Współpraca międzynarodowa dla eksportu, finansowanie i zabezpieczanie transakcji zagranicznych – m.in. te kwestie poruszyli specjaliści podczas wydarzenia towarzyszącego Targom Marek Własnych w środę, 15 listopada, w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
15 listopada 2023
Nowe informacje i umiejętności zdobywali podczas Forum Marek Własnych uczestnicy trwających 15 i 16 listopada w Targach Kielce Future Private Labels Expo, czyli Targów Marek Własnych. W pierwszym dniu wydarzenia goście mieli szansę wziąć udział w warsztatach, których zróżnicowana tematyka odpowiadała na szeroki wachlarz potrzeb zwiedzających.
15 listopada 2023
Targi Marek własnych to nie tylko wyjątkowe miejsce, gdzie sieci handlowe spotykają się z producentami. To także doskonała platforma do wymiany doświadczeń. Właśnie taki cel ma trwający w Targach Kielce „Okrągły stół branży mięsnej i nowoczesnego handlu” zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski”.