Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.
Każdego roku podczas Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w Targach Kielce służbę pełni kilkuset żołnierzy. Przygotowanie Wystawy Sił Zbrojnych traktowane jest jako zadanie bojowe i jako takie wymaga rekonesansu.
W środowym spotkaniu wzięło udział niemal 70 przedstawicieli Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, reprezentantów Baz Logistycznych, poszczególnych formacji oraz przedstawiciele kieleckiego ośrodka. Rekonesans był okazją do wielu niezbędnych ustaleń dotyczących rozmieszczenia stoisk, zakwaterowania żołnierzy czy transportu sprzętu. Sporo miejsc w swojej prezentacji Pułkownik Grzegorz Lisowski z Inspektoratu poświęcił zmianom w organizacji Wystawy Sił Zbrojnych związanym z budową nowej hali Targów Kielce.
Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego zaplanowany jest od 2 do 5 września. Partnerem strategicznym MSPO jest Polska Grupa Zbrojeniowa.
Posiedzenie Rady Programowej Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego poświęcone przygotowaniom do XXXIII edycji wydarzenia odbyło się w Targach Kielce. Spotkaniu przewodniczył wiceminister obrony narodowej Paweł Bejda.
Priorytetowa inwestycja Targów Kielce wchodzi w fazę realizacji. W czwartek, 23 stycznia została podpisana umowa z firmą Strabag, która zaprojektuje i wybuduje nową halę wystawienniczą i przebuduje już istniejącą. Połączona przestrzeń obydwu obiektów to w sumie ponad 15 500 metrów kwadratowych powierzchni użytkowej w parterze i 3000 na antresoli.
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.