642k2241-20231115-TargiKielce-Marek-Wlasnych.jpg
Produkty spożywcze zajmują znaczące miejsce w ofercie wystawców Targów Marek Własnych.

Różnorodność produktów na Targach Marek Własnych w Kielcach. Od artykułów mlecznych przez piwo po baterie

19 czerwca 2024
Podczas jedynego wydarzenia targowego w Polsce w 100 procentach poświęconego markom własnym, 6 i 7 listopada, wystawcy zaprezentują różnorodne artykuły.

Będą to m.in. produkty spożywcze - świeże, mrożone i dania gotowe, wędliny, napoje – także alkoholowe, przekąski i słodycze, wyroby mleczarskie, a także kosmetyki, artykuły higieniczne, chemia gospodarcza, baterie. Żur Piskorek zaproponuje oczywiście żur, gospodarstwo pasieczne Sądecki Bartnik – miody i produkty pszczele, AleBrowar – piwa, Alpan - artykuły mleczarskie.

Wśród wystawców już są także Aldef Global, specjalizujący się w produktach do zwalczania szkodników, Rocket Poland – dystrybutor baterii i żarówek, niemiecki Nölken Hygiene Products oferujący produkty przeznaczone do higieny i pielęgnacji, a także chorwacki producent balsamów do ust VIMI. Prezentację narodową przygotują czeskie przedsiębiorstwa. Lista wystawców cały czas rośnie, zgłoszenia są przyjmowane za pomocą strony targikielce.pl/future-private-labels.

 

Oferty produktów pod marki własne poznają przedstawiciele dużych sieci handlowych. Już podczas ubiegłorocznej edycji udział w wydarzeniu 2024 deklarowało około 40 przedstawicieli sieci handlowych, w tym bliskowschodniego Lulu Group International, europejskich Intermarché, Bricomarché i Auchan, oraz działających na polskim rynku sieci Stokrotka, Chorten i Gram Market.

Do Strefy Kupieckiej na najbliższą edycję Targów Marek Własnych, 6 i 7 listopada, zgłosili się już specjaliści m.in. z sieci Dino Polska, Lewiatan, Vollmart, Społem – COOP i Grupy Eurocash. Przedstawiciele kolejnych dołączają. 

 - Każdy wystawca i kupiec otrzymuje terminarz spotkań na obydwa dni targów. Forma kontraktacyjna jest doceniana przez uczestników wydarzenia, zwiększa efektywność udziału. Dzięki umówionym wcześniej spotkaniom kupcy poznają dedykowane ich profilom produkty i oferty – wyjaśnia Jakub Nogaj, menadżer projektu w Targach Kielce.

 

Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce, w największej hali wystawienniczej, hali E. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels  Wydarzeniu będą towarzyszyły kontraktacje firm z Afryki Północnej i Europy Środkowo-Wschodniej Xpand. 

/MŚ/

Polecane aktualności
24 czerwca 2024
W gronie firm, które 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce zaproponują polskim i międzynarodowym sieciom handlowym produkty pod marki własne są Zakłady Mięsne Mielczarek.
20 czerwca 2024
O znaczeniu Forum Marek Własnych, które 6 listopada 2024 odbędzie się w Targach Kielce i trendach w tej branży rozmawiamy z współorganizatorem wydarzenia Markiem  Marcem, prezesem spółki Ewa-Bis, jednego z największych polskich eksporterów warzyw i mrożonek. Przedsiębiorca jest także cenionym specjalistą sektora handlowego. Bilety na Forum już są dostępne.
19 czerwca 2024
AleBrowar to polski browar rzemieślniczy, który zmienia rynek piwa kraftowego. Fachowcy z pasją tworzą unikalne i wysokiej jakości piwa, które wyróżniają się intensywnymi smakami i aromatami. Produkty, nie tylko piwa, zaprezentują podczas Targów Marek Własnych, 6 i 7 listopada 2024.
18 czerwca 2024
Przedstawiciele Dino Polska, Lewiatan, Vollmart, Społem – COOP, Eurocash zapowiadają udział w Targach Marek Własnych 6 i 7 listopada w Targach Kielce.
17 czerwca 2024
Marki własne odnotowują niespotykany dotąd wzrost w sektorze detalicznym, osiągając nowe rekordy sprzedaży i umacniając swoją pozycję na rynku globalnym - wynika z najnowszego raportu Private Label Manufacturers Association (PLMA) za 2024 rok.
29 maja 2024
Startują nabory wniosków o dotacje do udziału w międzynarodowych targach odbywających się w kraju - także w Targach Kielce! Małe i średnie przedsiębiorstwa, które zechcą ubiegać się o dofinansowanie, już powinny zacząć przygotowania do tych naborów. Sprawdziliśmy, które działania są dostępne.
26 kwietnia 2024
Marki własne zyskują coraz większe uznanie wśród polskich konsumentów, co wynika z raportu BehaviourChange opracowanego przez Consumer Panel Services GfK. Marki własne zwiększyły swój udział rynkowy o 1,3 pkt proc. w 2023 r., osiągając już 22,6%.
05 kwietnia 2024
Jednej z najbardziej perspektywicznych imprez targowych nadchodzących lat Targom Marek Własnych już tej jesieni towarzyszyć będzie wydarzenie o roboczej nazwie ,,XPand from MENA to CEE”.