Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.
Mark Held wygłosi prelekcję na temat zachowań konsumenckich na rynku outdoor
Rozwój rynku outdoor i cykl szkoleń
19 lutego 2010
Mark Held, Sekretarz Generalny European Outdoor Group, gościem Międzynarodowych Targów Branży Sportowej i Outdoorowej
Spotkanie, które odbędzie się 26 lutego (piątek) o godz. 17.15 zorganizował 4outdoor.pl oraz Polish Outdoor Group.
Mark Held wygłosi prelekcję, której głównym tematem będzie omówienie wyników badań zachowań konsumenckich na niemieckim i szwajcarskim rynku outdoor.
Kompleksowe badania zostały przeprowadzone przez EOG przy współpracy z Profile Outdoor Ltd oraz Motor Presse Stuttgart Gmbh & Co.KG, wydawcy miesięczników Outdoor Magazine i Klettern. Dodatkowo Sekretarz Generalny European Outdoor Group przedstawi koncepcję współpracy firm w ramach EOG oraz wprowadzenie do ważnych dla całej branży zagadnień związanych ze zrównoważonym rozwojem.
Podczas zbliżających się Targów KIELCE SPORT - ZIMA 2010 Stowarzyszenie Polish Outdoor Group wraz organizatorami targów przygotowali szkolenie tematyczne dotyczące membran. Dwa wykłady, które odbędą się 24 i 25 lutego o godz. 13, poprowadzi Wojciech Kłapcia.
Czas trwania jednego szkolenia to 1,5 godz. plus ewentualna dyskusja. Szkolenie jest otwarte dla przedstawicieli branży - zachęcamy do udziału wszystkich zainteresowanych technologiami stosowanymi w większości produktów outdoorowych.