Aktualności
Rusza nowy magazyn Targów PLASTPOL
Gazeta PLASTPOL to odpowiedź na rosnące potrzeby stworzenia klarownego i kompleksowego źródła wiedzy o Targach Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych. Dzięki zawartej w niej treści zarówno odwiedzający, jak i wystawcy będą mogli dowiedzieć się co warto zobaczyć i poznać podczas wrześniowego wydarzenia.
Medioznawcy coraz częściej wskazują na malejące zainteresowanie treściami branżowymi w mediach ogólnopolskich, również w Internecie. Wpływ mają na to przekłamania i błędy merytoryczne, wynikające często z niewiedzy, ale również z potrzeby spełnienia linii programowych nałożonych przez redakcje. Tymczasem, osobne badania przeprowadzone m. in. przez Komisję Europejską i Ormax Media, firmę zajmującą się analizą mediów, pokazują, że prasa wciąż znajduje się w czołówce najbardziej wiarygodnych źródeł informacji.
– Postanowiliśmy zmodyfikować formułę papierowego katalogu targowego, zapewniając odbiorcom nową, atrakcyjną drukowaną formę komunikacji pomiędzy organizatorami a wystawcami i zwiedzającymi. Będzie to kompleksowe źródło wiarygodnych informacji o tych największych w Europie Środkowej targach branży tworzyw sztucznych – mówi Agnieszka Dąbrowska, dyrektor projektu PLASTPOL.
GAZETA PLASTPOL daje możliwość umieszczenia reklam i treści sponsorowanych, skierowanych do klientów i kontrahentów. Jeden artykuł może pomóc zaistnieć nowym graczom na rynku tworzyw, a znanym firmom wpłynąć na postrzeganie przez klientów i utrzeć nosa konkurencji. Gazeta PLASTPOL to także idealne medium dla firm, które nie mogą osobiście pojawić się w Targach Kielce. Dobry produkt trzeba skierować do odpowiedniego klienta. Po co szukać, skoro wszyscy będą na Targach PLASTPOL?
Planowany nakład gazety PLASTPOL to około 7000 egzemplarzy. Gazeta będzie dostępna za darmo w trakcie Targów PLASTPOL, 21-23 września 2021 roku.