Aktualności
Ruszyła III Galeria Marketingu Miejsc
Organizatorem i moderatorem spotkania jest Grzegorz Kiszluk - twórca platformy Brief4Poland. Poprzednie konferencje odbywały się w Łodzi, dzisiejszy meeting jest więc kielecką premierą. W trakcie dzisiejszego spotkania głos zabrali specjaliści z zakresu marketingu miejsc, m.in. Pierre-Paul Vander Sande, Chief International Operating Officer, France Télévisions Publicity, który zapoznał zgromadzonych w Targach gości ze sposobami wykorzystania kanałów tematycznych do promocji za granicą. – To ważne, by przemawiać do ludzi w ich języku - stwierdził, podkreślając możliwość korzystania z wielojęzycznych kanałów telewizyjnych. Bożena Czaja, Wiceprezes PAIiIZ, przypomniała z kolei ideę programu Polska Wschodnia i dotychczasowe osiągnięcia w tym zakresie. Misje gospodarcze, konferencje, międzynarodowe kontrakty- to nieliczne z wielu sposobów promowania województw polski wschodniej.
Zapraszamy do udziału w konferencji także w środę, 12 października. Wtedy poznamy m.in. podsumowanie kampanii promocyjnej województwa świętokrzyskiego, a także dowiemy się jak wykorzystać targi aby skutecznie pozyskiwać inwestorów i turystów.
Szczegółowy program jest dostępny na stronie http://brief4poland.pl/Content/showfullanswer/33fa51b52ee7c49f,x,x,x,program-gmm.