aktualnosci-galeria-marketingu-miejsc.jpg
Spotkanie rozpoczął Pierre-Paul Vander Sande, Chief International Operating Officer, France Télévisions Publicity, który omówił wykorzystanie kanałów tematycznych do promocji regionów za granicą

Ruszyła III Galeria Marketingu Miejsc

11 października 2011
Partner strategiczny – Targi Kielce

Jak budować markę miejsca z korzyścią dla mieszkańców i lokalnego biznesu oraz tanio i skutecznie promować ją w kraju i za granicą - właśnie o tym od dziś dyskutują w Kielcach goście zaproszeni na III Galerię Marketingu Miejsc.

Organizatorem i moderatorem spotkania jest Grzegorz Kiszluk - twórca platformy Brief4Poland. Poprzednie konferencje odbywały się w Łodzi, dzisiejszy meeting jest więc kielecką premierą. W trakcie dzisiejszego spotkania głos zabrali specjaliści z zakresu marketingu miejsc, m.in. Pierre-Paul Vander Sande, Chief International Operating Officer, France Télévisions Publicity, który zapoznał zgromadzonych w Targach gości ze sposobami wykorzystania kanałów tematycznych do promocji za granicą. – To ważne, by przemawiać do ludzi w ich języku - stwierdził, podkreślając możliwość korzystania z wielojęzycznych kanałów telewizyjnych. Bożena Czaja, Wiceprezes PAIiIZ, przypomniała z kolei ideę programu Polska Wschodnia i dotychczasowe osiągnięcia w tym zakresie. Misje gospodarcze, konferencje, międzynarodowe kontrakty- to nieliczne z wielu sposobów promowania województw polski wschodniej.

Zapraszamy do udziału w konferencji także w środę, 12 października. Wtedy poznamy m.in. podsumowanie kampanii promocyjnej województwa świętokrzyskiego, a także dowiemy się jak wykorzystać targi aby skutecznie pozyskiwać inwestorów i turystów.

Szczegółowy program jest dostępny na stronie http://brief4poland.pl/Content/showfullanswer/33fa51b52ee7c49f,x,x,x,program-gmm.