FPL-banerek-patronat-medialny.jpg

"Rzeczpospolita" i rp.pl patronem medialnym Targów Marek Własnych!

26 września 2024
„Rzeczpospolita” to jedno z najważniejszych i najbardziej cenionych źródeł informacji gospodarczych, politycznych i społecznych w Polsce. Portal rp.pl jest natomiast cyfrową odsłoną dziennika, oferującą na bieżąco aktualizowane treści, analizy i komentarze, które zwracają uwagę przedsiębiorców oraz osób zainteresowanych rynkiem. Objęcie patronatem medialnym Targów Marek Własnych to dla organizatorów prestiż i znak, że event ma znacznie dla branży.

Targi Marek Własnych to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży private label w Polsce. Stanowi kluczową platformę łączącą producentów artykułów dla sektora marek własnych z przedstawicielami sieci handlowych i firm zainteresowanych wprowadzeniem nowych produktów pod własnym brandem. 6 i 7 listopada w Targach Kielce będą nawiązywać nowe kontakty. Wydarzenie przyciąga zarówno firmy już działające na rynku, jak i te, które dopiero planują rozwój swojej marki własnej.

Patronat prestiżowych mediów – dziennika "Rzeczpospolita" i rp.pl nad Targami Marek Własnych to przede wszystkim sygnał, że wydarzenie ma znaczenie dla rynku, ale także wsparcie w dotarciu do szerokiej grupy odbiorców.  Współpraca z tak uznanym partnerem medialnym podnosi rangę Targów Marek Własnych.

Zapraszamy do śledzenia informacji na łamach „Rzeczpospolita” i rp.pl, szczególnie tych o rynku marek własnych!

Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels.

 

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.