Aktualności
Samochodowe pompy do betonu PUTZMEISTER
Bez strachu przed ITD
Zastosowanie nowoczesnych technologii pozwoliło uzyskać masę maszyny poniżej 32t z uwzględnieniem zapasu na dodatkowy ładunek, wodę, paliwo czy osprzęt.
Wynik lepszy od oczekiwanego
Koncepcja nowej 42-5 została kompletnie poprawiona i szczegółowo przebadana z uwzględnieniem bezpiecznej i ekonomicznej obsługi.
Przeliczone i przetestowane
Wszystkie ważne podzespoły zostały obliczone przy użyciu nowoczesnych metod. Testy pod obciążeniem zweryfikowały jakość i solidność konstrukcji.
Wysięgnik zoptymalizowany w każdym szczególe
Nowy 5 ramienny wysięgnik składany w systemie Roll-Z zapewnia doskonały zasięg, z optymalnym wykorzystaniem zakresu pracy, oraz doskonałą zoptymalizowaną kinematykę. Zachowano stabilność pracy, nawet przy dużych wydajnościach, dzięki specjalnej konstrukcji wysięgnika o zmniejszonej masie. Zredukowano zużycie i polepszono obsługę elementów rurociągu dzięki jego specjalnym elementom, oraz przykręcanym uchwytom.
Nowa podstawa wysięgnika z ramą - lepsza stabilność, dłuższy czas użytkowania i niższe koszta
Stabilny system podpór TRDI zapewnia szerokość rozstawiania mniejszą niż 8m, a opcjonalny system OSS (jednostronne podparcie)umożliwia zmniejszenie tej wartości do 4,8m z przodu i 6,2m z tyłu maszyny. Płaska i szeroka powierzchnia podestów zapewnia optymalną ilość miejsca dla osprzętu i akcesoriów, a także umożliwia łatwy dostęp do konserwacji i serwisu. Nowa konstrukcja ramy wraz z koncepcją połączenia jej z podwoziem pozwala uzyskać lepszą charakterystykę prowadzenia pojazdu a jednocześnie lepszą sztywność.
Najważniejsze zalety nowych rozwiązań:
- Masa całkowita mniejsza niż 32t z uwzględnieniem zapasu na dodatkowy ładunek
- Naciski na osie zgodne z polskimi przepisami
- Mocny i stabilny wysięgnik dzięki całkowicie nowej konstrukcji stalowej oraz nowemu prowadzeniu rurociągu
- Mniejszy rozstaw podpór
- Większe bezpieczeństwo dzięki spełnieniu aktualnych europejskich wymagań CE Machinery Directive
- Ułatwiony serwis i niższe jego koszty – jako rezultat optymalizacji konstrukcji oraz wyposażenia, zastosowaniu elementów bezobsługowych, mniejszej ilości części specjalnych, oraz zredukowanej ilości oleju hydraulicznego
- Mniejszy zakres modyfikacji podwozia, nie jest konieczne obniżanie dachu ani wymiany nadkoli
- Możliwość wykorzystania różnych typów podwozi również z innym niż dotychczas usytuowaniem wylotu spalin
- Większy 800l zbiornik wody