Aktualności
Senelle Cosmetics z naturalnymi kosmetykami w duchu pro-age na Slavic B2Beauty
Senelle to marka stworzona przez Łukasza Janiszewskiego. - Chciałem, aby kobiety nie walczyły na siłę z naturalnym procesem starzenia, ale bezstresowo zaczęły akceptować zmiany związane z wiekiem. Dążyłem też do tego, żeby kobiety o skórze wrażliwej, których jest coraz więcej, nie musiały wybierać między kosmetykiem odmładzającym a tym, który przynosi ulgę i chroni. Dlatego Senelle wspomaga, aktywizuje skórę i zapobiega procesom starzenia bez agresywnego działania. Poprzez Senelle mówię do kobiet – nie walczcie, dbajcie o siebie i akceptujcie naturalne piękno, a my mężczyźni jesteśmy po to, żeby Was wspierać i pomagać czuć się wartościowymi. Pomagam kobietom zaakceptować swoje piękno – przekazuje Łukasz Janiszewski.
Naturalne kosmetyki z czystym składem w duchu pro-age będą oglądali kupcy zza granicy podczas czerwcowych kontraktacji Slavic B2Beauty w Targach Kielce.
W gamie prezentowanych produktów będą Oléoactif® DIAM oraz Oléoactif® Pomegranate. Są to aktywne kompleksy lipidowe, będące bazą wszystkich serii kosmetyków tej marki. Zapewniają głębokie nawilżenie i regenerację warstwy ochronnej skóry, a tym samym skuteczną walkę z objawami starzenia się. Jednocześnie kosmetyki Senelle odpowiadają na potrzeby kobiet w każdym wieku, biorąc pod uwagę zmiany zachodzące w ich ciele z upływem lat.
Senelle to firma, która troszczy się także o środowisko. Nie testuje swoich produktów na zwierzętach, co potwierdza międzynarodowy certyfikat PETA Cruelty Free. Wszystkich produktów mogą używać wegetarianie, a lwią część z nich – również weganie. Kosmetyki są wolne od sztucznych barwników oraz środków petrochemicznych. W Senelle stosowane są ekologiczne i nowoczesne procesy produkcyjne, mocno ograniczane są odpady, a opakowania są biodegradowalne lub możliwe w dużym stopniu do przetworzenia.
Przedsiębiorstwo jest otwarte na cały świat. Sprzedaje głównie online, lecz produkty można dostać na lotniskach Aelia Duty Free w PL, Notino, Super-Pharm (online i w najbliższych tygodniach stacjonarnie). Przygotowuje produkty ready-to-export - przetłumaczone pełne opakowania wewnętrzne i zewnętrzne.
/MŚ/