642k3372-20231116-TargiKielce-Marek-Wlasnych.jpg
Spotkania podczas Targów Marek Własnych 2023.

Duże sieci handlowe w Strefie Kupieckiej Targów Marek Własnych w Kielcach!

18 czerwca 2024
Przedstawiciele Dino Polska, Lewiatan, Vollmart, Krajowej Platformy Handlowej Społem, Eurocash zapowiadają udział w Targach Marek Własnych 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.
Producenci marek własnych oraz przedstawiciele sieci handlowych z Polski i Europy ponownie w Targach Kielce będą szukać możliwości współpracy i kreowania nowej oferty dla konsumentów. - Zaangażowanie sieci handlowych i producentów w realizację oczekiwań klientów owocuje powstawaniem produktów marek własnych wysokiej jakości w przystępnych cenach, co obserwowaliśmy podczas ostatnie edycji Targów Marek Własnych - mówi Jakub Nogaj, menadżer projektu. - Już wtedy udział w wydarzeniu 2024 deklarowali niemal wszyscy wystawcy i ponad 40 przedstawicieli sieci handlowych, w tym bliskowschodniego Lulu Group International, europejskich Intermarché, Bricomarché i Auchan, oraz działających na polskim rynku sieci Stokrotka, Chorten i Gram Market.
Do Strefy Kupieckiej na najbliższą edycję Targów Marek Własnych zgłosili się już specjaliści m.in. z sieci Dino Polska, Lewiatan, Vollmart, Krajowej Platformy Handlowej Społem i Grupy Eurocash. Przedstawiciele kolejnych dołączają. 

W czasie wydarzenia poznają artykuły do produkcji marek własnych, m.in. produkty spożywcze - świeże, mrożone i dania gotowe, wędliny, napoje – także alkoholowe, przekąski i słodycze, wyroby mleczarskie, a także kosmetyki, artykuły higieniczne, chemię gospodarczą, baterie i wiele innych.

 

Sieci handlowe oraz producenci i dystrybutorzy do udziału w Targach Marek Własnych mogą zgłaszać się poprzez stronę  targikielce.pl/future-private-labels 

Wydarzenie odbędzie się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Będą mu towarzyszyły kontraktacje firm z Afryki Północnej i Europy Środkowo-Wschodniej Xpand. 

/MŚ/

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.