Aktualności
Silniki lotnicze z USA na AVIATION EXPO
Silniki AM produkowane są z nowych komponentów w oparciu o silniki Suzuki G, kompletowanych specjalnie na zamówienie producenta wg. jego specyfikacji.
AM13/112hp
Dane techniczne: 100 Hp @ 5800 rpm (2240 prop rpm)
Opcje:
112 hp @ 5800 rpm
126 hp @ 6500 rpm
Waga netto: 77,09 kg / 170 lbs
Pojemność: 1298cc
TBO: 2000 godzin
4 cylindry, SOHC 16V, 4 zawory na cylinder, FADEC system, sprężanie 10.1:1, tłok/skok: 74x75.5mm, wtrysk sekwencyjny, czujnik spalania stukowego, reduktor 2.588:1 (wytrzymałość do 225 Hp), chłodzony cieczą, układ dolotowy z rezonatorem Helmholtza, dostrojony układ wydechowy ze stali nierdzewnej (opcjonalnie)
AM15/117hp
Dane techniczne: 117 hp @ 5800 rpm (2240 prop rpm)
Opcje:
131 hp @ 5800 rpm
147 hp @ 6500 rpm
Waga netto: 83,90 kg / 185 lbs
Pojemność: 1497cc
TBO: 2000 godzin
4 cylindry, SOHC 16V, 4 zawory na cylinder, FADEC system, sprężanie 9.5:1, tłok/skok: 75x84.5mm, wtrysk sekwencyjny, czujnik spalania stukowego, reduktor 2.588:1 (wytrzymałość do 225 Hp), chłodzony cieczą, układ dolotowy z rezonatorem Helmholtza, dostrojony układ wydechowy ze stali nierdzewnej (opcjonalnie)