aktualnosci-fashion.jpg
Targi KIELCE BUSINESS FASHION odbędą się równocześnie z targami MODNY ŚLUB. Obydwu imprezom towarzyszą pokazy mody

Służbowo nie znaczy nudno

01 października 2010
Seminarium branżowe na targach KIELCE BUSINESS FASHION

Psychologia koloru w biznesie, „dress code”, wpływ stroju firmowego na budowanie marki - między innymi takie tematy poruszone zostaną w czasie seminarium organizowanego podczas targów KIELCE BUSINESS FASHION. Bezpłatne seminarium kierowane jest zarówno do właścicieli małych i dużych firm jak również osób indywidualnych, dla których strój służbowy stanowi nierozłączny element pracy. Szkolenie odbędzie się 5 i 6 października.

- To targi designerskie dla producentów oraz przedstawicieli branży odzieży służbowej i zawodowej. Takich targów jeszcze na polskim rynku nie było, dlatego chcemy wypełnić tę, jak się okazuje sporą lukę. Z informacji, które otrzymujemy wynika, że impreza jest bardzo potrzebna – mówi prezes zarządu Targów Kielce Andrzej Mochoń.

Jak mówią specjaliści wizerunkowa spójność przedsiębiorstwa to warunek niezbędny, aby było ono rozpoznawalne na rynku. System identyfikacji wizualnej (corporate identity) to między innymi pewien graficzny kod, do którego zalicza się także jednakowy ubiór utrzymany w przyjętej kolorystyce, zawierający logotypy oraz graficzne znaki odniesienia do firmy, którą reprezentują noszący go pracownicy. Jednakowy firmowy ubiór to także forma reklamy dla firmy.

Kielce Business Fashion to impreza dla firm z branży odzieży służbowej i zawodowej. Głównym adresatem tej wystawy są instytucje państwowe, bankowe i urzędy, branże: hotelarska, medyczna, sportowa, firmy spedycyjne, sektor lotniczy i transportowy, a także wszystkie firmy zainteresowane budowaniem marki w oparciu o identyfikację wizualną, w co wkomponowuje się także zunifikowany ubiór pracowników.