POLMAK.jpg

Spółki Grupy Kapitałowej Krajowej Grupy Spożywczej S.A. na Targach Marek Własnych

30 października 2024
6-7 listopada w Targach Kielce kupcy i zwiedzający poznają produkty spółek zależnych Krajowej Grupy Spożywczej S.A., które dzięki swojej wysokiej jakości zdobyły uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą. Wciąż można dołączyć do wydarzenia i odkryć, co sprawia, że polskie marki zyskują na międzynarodowej arenie.

W gronie wystawców Grupy Kapitałowej KGS S.A. będą:

pszczolka.jpg [25.28 KB] Fabryka Cukierków „Pszczółka” – od ponad 70 lat tworzy słodycze o niepowtarzalnym smaku, bazując na naturalnych sokach, aromatach, polskim mleku i cukrze z buraków. Tradycyjne receptury, najwyższa jakość składników i dbałość o szczegóły sprawiają, że każdy cukierek to chwila przyjemności – idealna na co dzień i na specjalne okazje.

 

polskie-przetwory.jpg [37.47 KB] Polskie Przetwory – świeże warzywa i owoce od lokalnych plantatorów województwa kujawsko-pomorskiego trafiają do zakładu we Włocławku, by stworzyć smak, który pokochali Polacy. Ketchup marki, w wersji łagodnej i pikantnej, łączy tradycję z doskonałym smakiem, który idealnie uzupełnia polskie dania, wnosząc do nich wyjątkową jakość i autentyczność.

 

mlynya.jpg [53.94 KB] Młyny Stoisław –zakład gwarantujący niezawodną jakość mąk, kasz i płatków. Dzięki zaawansowanym technologiom i ogromnym zdolnościom magazynowym (aż 100 tys. ton), Stoisław dostarcza produkty, które wyróżniają się jakością i świeżością, będąc idealnym wyborem dla wszystkich ceniących smak i wartościowe surowce.

 

trzemeszno.jpg [50.57 KB] Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno – blisko 150 lat tradycji i współczesne standardy produkcji czynią PPZ Trzemeszno jednego z czołowych dostawców skrobi ziemniaczanej i białka paszowego. Produkty wytwarzane z ziemniaków z ekologicznych plantacji zdobyły uznanie w Polsce i za granicą, gwarantując wysoką jakość oraz troskę o środowisko.

 

zzz.jpg [3.05 KB] Zamojskie Zakłady Zbożowe – serce południowo-wschodniej Polski, gdzie z najlepszych lokalnych zbóż powstaje flagowa „Mąka Zamojska”, ceniona za doskonałe właściwości wypiekowe. Nieskażone tereny Roztocza nadają produktom Zakładów unikalny smak, idealny do domowych wypieków i innych wyrobów mącznych.

 

Krajowa Grupa Spożywcza S.A. jako partner VI Targów Marek Własnych promuje cenione przez konsumentów w kraju i za granicą produkty własnych spółek. Uczestnicząc w tym wydarzeniu chcemy nie tylko zaprezentować bogatą ofertę swoich wyrobów, wyróżniających się naturalnością i wysoką jakością, ale także podkreślić wagę współpracy z lokalnymi producentami i dostawcami - przekazują specjaliści z przedsiębiorstwa. 

 

Krajowa Grupa Spożywcza S.A.  to nie tylko jeden z największych producentów cukru w Polsce i Europie, ale także dynamicznie rozwijająca się Grupa Kapitałowa, będąca przykładem harmonijnej współpracy i innowacyjnych rozwiązań. Grupa powstała w 2022 roku na bazie Krajowej Spółki Cukrowej S.A. Krajowa Grupa Spożywcza składa się z 8 cukrowni (jedna z nich działa w Mołdawii) i 14 spółek zależnych. Spółki KGS działają w różnych segmentach: cukrowym, nasienno-rolnym, skrobiowym, zbożowo-młynarskim i spożywczym. Wiodącą marką jest Polski Cukier.

 

Targi Marek Własnych odbędą się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Wstęp jest bezpłatny po rejestracji na stronie targikielce.pl/future-private-labels. Rejestracja trwa do 5 listopada. W dni targów bilet wstępu będzie można zakupić w kasach Targów Kielce. 

/MŚ/

Polecane aktualności
19 grudnia 2024
"Perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm" to hasło Kongresu Ekspansywnych Eksporterów, który 15 stycznia 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorstwo Ewa-Bis i jego prezes Marek Marzec, zaś partnerem International Featured Standards. Udział jest bezpłatny.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.