aktualnosci-sport-zima1.jpg
Szkolenia odbywają się podczas największych w Polsce Międzynarodowych Targów Branży Sportowej i Outdoorowej

Sport, biznes i nauka

25 stycznia 2011
Na targach KIELCE SPORT - ZIMA 2011 można będzie się sporo nauczyć

Wystawcy, ale i targowi goście mają wyjątkową szansę uzupełnienia swojej wiedzy z zakresu efektywnego prowadzenia biznesu.

Pierwsze ze szkoleń, które odbędzie się drugiego dnia targów (tj. 17-tego lutego), przebiegnie pod hasłem „Paszport do eksportu”. Organizatorem spotkania są SportBiznes.pl oraz Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz z Warszawy.

Głównym tematem rozmów będą możliwości dofinansowania projektów związanych z realizacją działań eksportowych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Praktyczne szkolenie "Paszport do Eksportu" pozwoli uzyskać gruntowną wiedzę na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie projektów związanych z realizacją działań eksportowych, realizowanych przez przedsiębiorców. Wysokość dofinansowania wynosić będzie do 50% kosztów projektu, a maksymalna kwota dotacji może osiągnąć nawet 200 000 PLN. Najbliższy termin składania wniosków upływa 11 marca 2011 r. Dofinansowanie jest udzielane na realizację projektów skierowanych na wzmocnienie pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych, zintensyfikowanie powiązań z zagranicznymi partnerami, zwiększenie rozpoznawalności marek handlowych i firmowych na zagranicznych rynkach oraz zwiększenie udziału eksportu w całkowitej sprzedaży przedsiębiorstwa.

Z kolei trzeciego dnia targów zapraszamy do udziału w kolejnym spotkaniu „Sklep, który zarabia”. Podczas spotkania można będzie zdobyć wiedzę w zakresie najnowszych trendów w komunikacji marketingowej w branży sportowej, jak sprzedawać więcej, czy nowoczesnego marketingu w sklepie sportowym. Szkolenia poprowadzi dr Marek Borowiński - specjalista od Visual Merchandisingu. Konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. Autor licznych publikacji z tej dziedziny. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia. Obecnie przeprowadza badania nad doborem właściwego zapachu do koloru w sklepie. Wszystkie swoje doświadczenia łączy w autorski program synergii zmysłów w punkcie sprzedaży.

Zapraszamy!