20241106-FUTURE-LABELS-0262.JPG

Statuetki i wyróżnienia Targów Marek Własnych rozdane!

06 listopada 2024
Trzy nagrody główne i pięć wyróżnień przyznała Komisja Konkursowa targów Future Private Labels podczas uroczystej gali w Targach Kielce. Najlepsze produkty odznaczające się innowacyjnością i jakością wyłoniono w trzech kategoriach: Food and Beverage, NonFood i Packaging.

W kategorii Food and Beverage statuetkę otrzymała firma QUALITY MEAT PAWĘTA za dojrzewającą jagnięcinę. Wyróżnienia trafiły natomiast do firm: WÓDKI REGIONALNE za zbójnicką warzonkę, RADZIOWI za czarną lemoniadę, BIO ONE NATURAL za syrop mocy złote mleko i ALPAN DYSTRYBUCJA za serek przekąskę z paluszkami chlebowymi.

Statuetka w kategorii NonFood powędrowała do PHU W. LEWANDOWSKI za trzywarstwowy papier toaletowy. Wyróżnienie za łagodną piankę do mycia rąk dla dzieci powędrowała do IRMY NÖLKEN Hygiene Products.

PHU W. LEWANDOWSKI odebrała także statuetkę w kategorii Packaging za kompostowalne opakowanie na papier toaletowy.

– Jestem przekona, że otrzymane przez firmy nagrody są potwierdzeniem produkowania wysokojakościowych i innowacyjnych artykułów. Wierzę, że wręczone statuetki i wyróżnienia podniosą renomę i wiarygodność produktów przeznaczonych dla marek własnych, co będzie solidnym argumentem przyciągającym uwagę przedstawicieli sieci handlowych – mówiła podczas gali wiceprezes zarządu Targów Kielce, Bożena Staniak.

(ŁK)

Polecane aktualności
08 listopada 2024
Duda Pasta z kurczaka z borowikami, szynka dojrzewająca, wątrobianka, boczek w śliwce zanurzony, pasztet z kaczką - te produkty triumfowały w tegorocznej edycji konkursu zorganizowanego przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP. Producenci zostali nagrodzeni na gali w Targach Kielce 6 listopada.
07 listopada 2024
„Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” odbył się6 listopada 2024 roku w Targach Kielce. Spotkanie zorganizowane przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz miesięcznik „Rzeźnik Polski” zgromadziło ekspertów i liderów rynku, którzy wspólnie omówili kluczowe wyzwania i nowe możliwości dla branży mięsnej w Polsce.
06 listopada 2024
W środę, podczas Forum Marek Własnych w Targach Kielce, odbyła się debata „Marka Własna Kontratakuje”. Dyskusja zgromadziła liderów branży handlowej i ekspertów ds. marek własnych, którzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat przyszłości tego segmentu na polskim rynku. Moderatorem spotkania był Robert Krzak, Senior Advisor EY Polska, który zadawał uczestnikom trudne pytania dotyczące rywalizacji marek własnych z markami producentów.
06 listopada 2024
Seria paneli na Forum Marek Własnych oraz konferencja XPAND w trakcie Targów Marek Własnych były niepowtarzalną okazją do dyskusji o kluczowych wyzwaniach, trendach i perspektywach rozwoju branży marek własnych, a także o rozwiązaniach wpływających na rynek konsumencki.
06 listopada 2024
Traktowane niegdyś jako tańszy zamiennik marki własne dziś są coraz bardziej popularne wśród konsumentów i mają realny wpływ na rozwój rynku. Coraz więcej Polaków deklaruje, że kupuje więcej produktów marek własnych niż kiedykolwiek.
06 listopada 2024
- Produkty prezentowane dziś i jutro przez blisko 90 wystawców z 14 krajów zainspirują do bardzo konkretnych rozmów z przedstawicielami sieci handlowych, hurtowni, restauracji i hoteli. Wierzę, że te kontakty zaowocują w przyszłości nowymi produktami przyciągającymi konsumentów - mówiła Bożena Staniak, wiceprezes zarządu Targów Kielce w czasie uroczystości otwarcia wydarzenia.
05 listopada 2024
W środę, 6 listopada, w Targach Kielce startują Targi Marek Własnych – międzynarodowe wydarzenie, które przyciągnie przedstawicieli branży spożywczej, kosmetycznej i chemii gospodarczej. Na stoiskach pojawią się produkty z 14 krajów, od liofilizowanych chipsów z kurczaka po portugalskie wina i pieluszki dla psa. Targi będą otwarte dla specjalistów. Bilety będzie można kupić w kasach.
30 października 2024
6-7 listopada w Targach Kielce kupcy i zwiedzający poznają produkty spółek zależnych Krajowej Grupy Spożywczej S.A., które dzięki swojej wysokiej jakości zdobyły uznanie zarówno w kraju, jak i za granicą. Wciąż można dołączyć do wydarzenia i odkryć, co sprawia, że polskie marki zyskują na międzynarodowej arenie.