Aktualności
Strategie sukcesu: II Kongres LogInPack inspiruje branże
Podczas pierwszego dnia kongresu eksperci rozmawiali m.in. o działaniach Klastra Creative Packaging Group, jego znaczeniu dla sektora opakowań oraz o korzyściach płynących z łączenia sił, wymiany pomysłów oraz doświadczeń. Prezentacja prowadzona przez Małgorzatę Chomiuk, specjalistę ds. PR z Klastra Creative Packaging Group wzbudziła duże zainteresowanie słuchaczy.
Marcin Królski – członek zarządu firmy Relopack poruszył temat nowych wyzwań w logistyce i pakowaniu. Dr inż. Sławomir Luściński z Politechniki Świętokrzyskiej mówił m.in. o tym, jak generacja Z zmienia logistykę.
Łukasz Wysokiński, dyrektor zarządzający w InPost Fulfillment oraz Marcin Radecki, dyrektor generalny Dataverse-Pro podzielili się doświadczeniem w optymalizacji kosztów i procesów operacyjnych w oparciu o analizę danych i sztucznej inteligencji. Przykładem została idea InPost Fulfillment, czyli usługi end to end dla e-commerce.
– W naszym całym modelu ideą jest to, że w jednym takim Control Tower macie wszystkie usługi związane z ostatnią milą i z fulfillmentem, i z pierwszą milą, czyli z tym, co jest związane z odbiorem waszych towarów, chociażby od waszych dostawców. Ewentualnie mówimy tutaj nawet o transportach międzynarodowych, czyli imporcie produktów na rynek europejski – mówił Łukasz Wysokiński, dyrektor zarządzający w InPost Fulfillment.
II Międzynarodowy Kongres dla branży logistycznej i opakowaniowej LogInPack towarzyszył Targom Branży Opakowaniowej IN-PACK EXPO.