DSC00416-a.jpg

Szkoła z plusem

08 czerwca 2020
Po raz pierwszy partnerem podczas poprzedniej edycji wydarzenia Kids’ Time była Izba Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej. Bez wątpienia udział instytucji w wydarzeniu pozytywnie wpłynął na rozszerzenie szkolno-edukacyjnego asortymentu

Podczas tegorocznej wystawy Kids’ Time w Targach Kielce znaleźć można było jeszcze więcej artykułów szkolnych. Wśród wystawców ostatniej edycji znaleźli się także producenci, importerzy, dystrybutorzy i dealerzy artykułów papierniczych, biurowych i szkolnych, czyli firmy zaopatrzeniowo-usługowe dla biznesu, szkolnictwa i nauki, sektora ochrony zdrowia i instytucji rządowych.

Przedstawiciele Izby Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej zapowiedzieli już teraz udział w przyszłorocznej edycji imprezy. Rozszerzenie zakresu branżowego o artykuły szkolne, w tym papiernicze, ale też kreatywne to znakomite dopełnienie branżowej wystawy:- Uczestnictwo w tych targach pokazało nam ogromny potencjał, jaki drzemie dla naszych artykułów kreatywnych w sektorze zabawkarskim – podsumował Michał Matuszczyk, KW Trade.

Spotkania w targowej przestrzeni zawsze niosą za sobą także dobre, biznesowe decyzje. To czas prezentacji, ale też poszukiwania asortymentu, który spełni oczekiwania klientów:- Mieliśmy możliwość spotkania się z przedstawicielami sieci, jak również udało nam się podpisać umowę z jednym z największych dystrybutorów zabawek w Polsce. Targi wydają się duże, ciekawe i dobrze zorganizowane – zauważył w rozmowie z IPBBS Prezes firmy Amex – Artur Romanowski.

Impreza Kids’ Time w Targach Kielce odbywa się już od ponad 11 lat. Targi Kielce to idealna przestrzeń do prezentacji nowości, a także doskonała platforma do przekazania najnowszej wiedzy na temat osiągnięć branży. Co roku do kieleckiego ośrodka przyjeżdżają topowe marki i te, które dopiero na rynku debiutują. Jest różnorodnie i międzynarodowo, ale przede wszystkim branżowo:- Podczas kolejnych edycji wydarzenia, dalej chcemy poszerzać asortyment o nowe produkty. Zależy nam na tym, aby firmy, które uczestniczą w imprezie mogły każdorazowo zapoznawać się z innowacyjnymi rozwiązaniami. Udział firm z sektora szkolno-edukacyjnego skutecznie podkreśla kompleksowość wydarzenia. Ścisła współpraca z Izbą Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej to dobry znak na przyszłość – mówi Aldona Matla, menadżer projektu Kids’ Time.

Już niebawem informacje o firmach funkcjonujących w segmencie artykułów szkolnych, które wezmą udział w przyszłorocznej wystawie na bieżąco pojawiać się będą na oficjalnym profilu Kids’ Time na Facebooku.

Warto podkreślić, że Izba Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej pracuje obecnie nad nowym projektem biznesowym, którego celem jest stworzenie platformy do spotkań z odbiorcami, w celu prezentacji nowości, podtrzymania relacji i kontaktów biznesowych oraz zakontraktowanie sezonu Back2School. Platforma będzie stanowiła świetną alternatywę w czasie oczekiwania na kolejną edycję targów Kids’ Time.

(AO)

 

Polecane aktualności
24 września 2021
20 lat, 20 edycji i ponad 1000 zgłoszonych produktów, miejsc i inicjatyw – to tylko skrót historii całego konkursu.
23 września 2021
Do 31 października można wybrać faworytów w 11. edycji Plebiscytu czasopisma „Branża Dziecięca”
28 lipca 2020
Konkurs ma na celu wyróżnienie produktów i miejsc, mających pozytywny wpływ na rozwój dzieci. Zgłoszenia do kolejnej odsłony konkursu Świat Przyjazny Dziecku, organizowany przez Komitet Ochrony Praw Dziecka są przyjmowane do 11 grudnia.
22 kwietnia 2020
Wraz z laureatami konkursu „Świat Przyjazny Dziecku” KOPD uruchamia akcje, w których można nabyć zabawki edukacyjne, układanki i gry i tym samym pomagać dzieciom z rodzin z problemami w czasach pandemii. Według amerykańskiegoCenters for Disease Control and Prevention (CDC), dzieci i młodzież stanowią jedną z grup najsilniejnarażoną na stres w czasie pandemii COVID-19.
21 kwietnia 2020
Zatrzymanie handlu części transportu, turystyki i rozrywki jest ciosem w gospodarkę Polski. Powstająca blokada spowodowana pandemią koronawirusa wywołuje silną presję na przedsiębiorcach, którzy muszą się zmierzyć z decyzją co do dalszych działań firmy.
06 kwietnia 2020
LennyLamb, Womar i Lafel szyją maseczki ochronne
03 kwietnia 2020
W ofercie firmy znajdują się zabawki, które pomagają rozprężać płuca w trakcie zapalenia płuc. To także świetna pomoc logopedyczna.
30 marca 2020
Tegoroczną statuetkę w tej kategorii otrzymała pasta i biodegradowalna szczoteczka firmy Jack ‘N Jill zaprezentowana na stoiku Eco and More