Aktualności
Targi Kids’ Time wystartowały po raz 14! Nie brakuje wózków dziecięcych, fotelików i całej masy zabawek, ubranek, akcesoriów dla dzieci i rodziców oraz premierowych pokazów!
Wiele premier i nowości dla branży dziecięcej w Targach Kielce
Wśród blisko 300 wystawców, którzy prezentują swoją ofertę produktów nie brakuje polskich i zagranicznych producentów i dystrybutorów zabawek, gier, ubranek, artykułów papierniczych oraz edukacyjnych, m.in. takich jak: MARKO – Partner Strategiczny targów Kids’ Time, czy MARIOINEX, WADER, COBI, NASZA KSIĘGARNIA, HABA, PLAYMOBIL, NENA BABY I DUMEL. Wiele nowości i premier mają też firmy wózkowe, których w tej edycji jest zdecydowanie więcej niż w ostatnich latach. Poza całkiem nowymi modelami można zobaczyć także odświeżone wersje kolorystyczne i zupełnie nowe tkaniny. Te zapowiedziały m.in. takie marki jak TAKO, JUNAMA, ROAN, EURO-CART, ADAMEX, czy RIKO. Wśród tysięcy produktów odnaleźć można także najlepsze zabawki 2023 roku, wyłonione w plebiscycie Zabawka Roku i Nagroda Rodziców oraz spore grono producentów mebli i wyposażenia pokoi dziecięcych. – W tym roku spotkanie branży dziecięcej odbywa się nie w czterech, jak przed rokiem, a w pięciu halach, co nas cieszy, bo po pierwsze potwierdza potrzebę organizowania targów i spotkań bezpośrednich, a po drugie sprawia, że oferta dla zwiedzających staje się jeszcze bardziej atrakcyjna i kompleksowa – mówi prezes Targów Kielce dr Andrzej Mochoń. Udział w wydarzeniu to podróż po fascynującym świecie dziecięcych innowacji oraz praktycznych artykułów dla rodziców. Wydarzenie od ponad dekady przyciąga przedstawicieli branży dziecięcej z całego świata, stając się jednym z najważniejszych punktów spotkań na początku każdego roku.
Dla kogo kolejne statuetki Kids’ Time Star?
Ważnym punktem targów Kids' Time są rozstrzygnięcia w prestiżowym konkursie Kids’ Time Star, który jest doskonałym miejscem do zaprezentowania wyróżniających się na rynku zabawek i artykułów dla dzieci i rodziców. – W tej edycji nie zabrakło ciekawych i innowacyjnych zgłoszeń, spośród których wyłonieni zostaną zwycięzcy poszczególnych kategorii tej prestiżowej nagrody. Pełna lista laureatów dostępna będzie na stronie internetowej kidstimestar.pl – dodaje managerka imprezy Aldona Matla. Popularna gwiazda Kids’ Time, to statuetka, która nagradza najlepsze, najbardziej innowacyjne i najciekawsze produkty, zarówno te debiutujące na rynku, jak i te o ugruntowanej pozycji. Targi branżowe nazywane są często „kreatorem rynkowych nowości”. To tutaj debiutują zarówno nowe marki, ale też poszczególne produkty. Więcej informacji na stronie www.kidstimestar.pl
Ekspercki głos branżowych autorytetów na Business Forum
Przez trzy dni scenę targów Kids’ Time wypełnią prelekcje polskich i zagranicznych ekspertów, którzy w ramach Business Forum podejmą wiele tematów związanych m.in. z analizą rynku zabawek, aktualnymi trendami w sektorze artykułów dziecięcych, czy kwestiami prawnymi i licencyjnymi. W tym roku głos zabiorą m.in. dr hab. inż. Beata Grynkiewicz-Bylina, Profesor Instytutu ITG KOMAG, która opowie o planowanych w UE zmianach wymagań dotyczących bezpieczeństwa zabawek, Paweł Szmidt z firmy RMD Research, który przedstawi najnowszy raport o rynku zabawek w Polsce, czy grono zagranicznych ekspertów, które poruszy zagadnienia związane z rolą rynków Europy Wschodniej w ochronie własności intelektualnej w branży dziecięcej.
Program Hosted Buyers częścią międzynarodowej przestrzeni biznesowej
Targi Kids' Time to nie tylko miejsce prezentacji najnowszych produktów, ale również globalna platforma biznesowa, w której producenci, dystrybutorzy i przedsiębiorcy z sektora dziecięcego z całego świata spotykają się, aby dzielić się wiedzą, doświadczeniami i prezentować najnowsze trendy. Poprzednia edycja przyciągnęła ponad 4,5 tysiąca zwiedzających z 44 krajów. Program umożliwia zagranicznym przedstawicielom branży nawiązanie wartościowych relacji biznesowych z wystawcami, którzy prezentują szeroką ofertę produktów.
Targi KIDS' TIME potrwają do piątku 23 lutego. Wydarzenie ma charakter biznesowy i kierowane jest do przedstawicieli branży dziecięcej, którzy na stronie www.kidstime.pl mogą dokonać bezpłatnej rejestracji.
(ŁK)