MSPO2023.jpg
Podczas Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego Targi Kielce odwiedzają setki dziennikarzy z kraju i zagranicy.

Targi Kielce - TOP Marka 2024!

27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.

Ranking „Top Marka” prezentuje wyniki analizy medialności marek, uwzględniając ich obecność w prasie, radiu, telewizji, internecie i mediach społecznościowych. Od 2007 roku zestawienie ocenia siłę i wizerunek brandów w Polsce, a miejsce w rankingu zależy od pozytywnego odbioru i liczby osób, do których dociera marka.

Marka Targów Kielce z imponującym awansem

W tym roku zestawienie TOP 500 Marek otwierają Onet, WP i PKO Bank Polski. Targi Kielce są na 180 pozycji przed takimi brandami, jak Synthos, Pepsi,  4F, KGHM, czy kielecki Echo Investment, popularne Męskie Granie. Z kolei w rankingu branży targowej kielecki ośrodek wystawienniczy zajmuje drugą pozycję, ustępując Międzynarodowym Targom Poznańskim, a wyprzedzając Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach, Amber Expo i Expo Kraków.

W porównaniu do ubiegłego roku Targi Kielce odnotowały wyraźny awans – z 295. miejsca w rankingu TOP 500 Marek na 180., oraz z trzeciego na drugie w kategorii branżowej.

Mocna pozycja Targów Kielce na rynku polskim

- Skok o 115 pozycji to wielki sukces dla wizerunku i rozpoznawalności Targów Kielce. Świadczy o tym, że pojawiło się więcej publikacji o naszej firmie, a ich wydźwięk był zdecydowanie pozytywny. Informacje o Targach Kielce są publikowane w korzystnym świetle, co umacnia nasz wizerunek i znaczenie na rynku.  Nasze starania w budowaniu pozytywnego wizerunku marki, inwestycje w nowoczesne rozwiązania oraz zaangażowanie w organizację wydarzeń na najwyższym poziomie przynoszą wymierne efekty. Wysokie miejsce w rankingu TOP 500 Marek potwierdza znaczenie Targów Kielce na rynku polskim – mówi dr Andrzej Mochoń, prezes zarządu Targów Kielce.

Tegoroczne noty to efekt przemyślanej i konsekwentnej strategii komunikacyjnej, którą Targi Kielce realizują. Awans zarówno w kategorii branżowej, jak i w ogólnym rankingu 500 marek w Polsce, to sygnał, że te działania znajdują uznanie nie tylko wśród klientów i partnerów, ale również w opinii publicznej. Jest to efekt współpracy z mediami oraz dbałości o pozytywny i profesjonalny przekaz w każdej formie komunikacji. - Szczególnie cieszy nas wzrost indeksu sentymentu, co świadczy o coraz lepszym odbiorze marki w przestrzeni medialnej – mówi Agnieszka Wicha – Dauksza, dyrektor Wydziału Public Relations w Targach Kielce.

Jak podkreśla prezes Mochoń, mocna pozycja brandu wzmacnia relacje z kooperantami – wystawcami czy instytucjami, dla których przekłada się na zaufanie. - Siła Targów Kielce leży między innymi w transparentnej komunikacji, otwartości na potrzeby rynku i kreowaniu pozytywnych doświadczeń. Tego kierunku będziemy się trzymać – podkreśla dr Andrzej Mochoń.

Targi Kielce przyciągają zainteresowanie

Jak czytamy w raporcie  TOP Marka, branża targowa stale poszukuje nowych rozwiązań i formatów, które, poza wydarzeniami targowymi, przyciągają widzów i zainteresowanie mediów.  Targi Kielce wyróżniają się organizowaniem imprez kulturalnych, jak m.in. Memorial to Miles Targi Kielce Jazz Festival. Przez cztery dni festiwalu koncerty dają gwiazdy polskiego jazzu oraz cenieni w świecie muzycy. Największe zainteresowanie mediów przyciągnęły targi branży obronnej Międzynarodowy Salon  Przemysłu Obronnego oraz zapowiedziana w maju 2024 budowa nowej hali wystawienniczej.

TOP Marka 

Ranking TOP Marka to prestiżowe zestawienie najbardziej medialnych i rozpoznawalnych marek w Polsce, opracowywane corocznie przez magazyn "Press" we współpracy z firmą PSMM Monitoring & More. Jest to jedno z najobszerniejszych badań medialności marek na polskim rynku, które analizuje ich obecność i odbiór w różnych kanałach komunikacji. Marki oceniane są za pomocą trzech głównych wskaźników. Impact jest oceną, ile osób miało kontakt z informacjami o marce, na podstawie popularności i zasięgu mediów, w których się pojawiły. Indeks sentymentu to wskaźnik pokazujący, jaki był wydźwięk przekazów o marce (pozytywny, neutralny, negatywny). Im więcej pozytywnych i neutralnych publikacji w porównaniu do negatywnych, tym lepszy wynik. Siła marki to wynik końcowy, który decyduje o pozycji w rankingu. Łączy dane o liczbie odbiorców (zasięgu) i jakości publikacji, czyli czy przekazy były pozytywne i profesjonalne. Podsumowując: im więcej pozytywnych informacji o marce, które dotarły do dużej liczby osób, tym wyższa pozycja w rankingu. Ostatnio opublikowany ranking obejmuje publikacje, które ukazały się od lipca 2023 do czerwca 2024.

 

 

Polecane aktualności
23 czerwca 2024
Drift Taxi, szkolenia z autodetalingu i wrappingu, zawody Car Audio, spotkania ze znanymi osobami z branży, konkursy z nagrodami – te i wiele więcej atrakcji czeka na odwiedzających drugi dzień MUBI DUB IT! Zapraszamy do Targów Kielce do godziny 17.
22 czerwca 2024
Na zakończenie pierwszego dnia motoryzacyjnego święta Mubi Dub It Tuning Festival, odbył się długo wyczekiwany koncert zespołu PRO8L3M. Scena zbudowana przed Centrum Kongresowym kieleckiego ośrodka stała się areną hip-hopowego spektaklu, który na długo zostanie w pamięci uczestników.
22 czerwca 2024
Ponad pół tysiąca aut wartych kilkadziesiąt milionów złotych i gwiazdy motoryzacji goszczą w Targach Kielce. Mubi Dub It goszczą między innymi Patryka Mikiciuka, Grzegorza Dudę Roberta Michalskiego i Adama Kornackiego, prowadzących programy motoryzacyjne w TVN Turbo, jednego z braci Collins, Grega oraz Karola Jagodę, znany jako Jagodowy TV i twórców kanału Terenwizja. Wydarzeniem towarzyszącym będzie wieczorny koncert zespołu hiphopowego PRO8L3M.
21 czerwca 2024
Patryk Mikiciuk, Grzegorz Duda, Robert Michalski i Adam Kornacki, prowadzący programy motoryzacyjne w TVN Turbo oraz Karol Jagoda, znany jako Jagodowy TV, jeden z braci Collins - Greg i twórcy kanału Terenwizja to tylko część gości specjalnych, którzy pojawią się już 22 i 23 czerwca w Targach Kielce na festiwalu Mubi Dub It. Przez dwa dni Kielce staną się światową stolicą motoryzacji, gdzie nie zabraknie pięknych samochodów, widowiskowych pokazów driftu i wielkich emocji.
21 czerwca 2024
Blend Brothers to kolorowa i innowacyjna marka w dziedzinie detailingu, skupiająca się na jakości i świeżym podejściu. Z wyróżniającym się brandingiem oferują produkty w pięciu unikalnych kolorach, reprezentujących różne kategorie użytkowania. Z pasją do detailingu, firma pragnie dzielić się zarówno z profesjonalistami, jak i początkującymi entuzjastami.
07 czerwca 2024
Chcesz poznać właściwości powłok ceramicznych, aby zabezpieczyć swoje auto? A może kupić profesjonalne kosmetyki, które w szybki i łatwy sposób poprawią wygląd Twojego samochodu? Przyjdź na stoisko marki Ultracoat - partnera Mubi Dub It Tuning Festivalu. Wśród atrakcji przewidziane są także pokazy polerowania lakieru oraz aplikacji powłok ceramicznych.
06 czerwca 2024
Marka, znana z wysokiej jakości produktów do pielęgnacji aut, zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania, które czerpią pełnymi garściami z bogatej tradycji japońskiej kultury pielęgnacji samochodów.
28 maja 2024
Adam Kwiatek, Patryk Piątek i Paweł Gołąb z offroadowego kanału Terenwizja będą kolejnymi gośćmi specjalnymi wielkiego motoryzacyjnego święta w Targach Kielce. Zajmujący się tematyką offroadu pasjonaci czterech kółek pojawią się 22-23 czerwca na Mubi Dub It, by spotkać się ze swoimi fanami i porozmawiać o zajawce na jazdę w terenie.