Promocja miasta oparta przede wszystkim o silny ośrodek targowy
Tygodniowy pobyt delegacji Targów Kielce rozpoczął się ostatniego dnia maja. Wśród osób, które poleciały do Szanghaju ze stolicy województwa świętokrzyskiego znajdują się także władze miasta, kieleckich uczelni wyższych czy przedstawiciele regionalnych mediów.
Targi Kielce są wizytówką miasta na EXPO 2010. Dzięki temu władze Kielc mają nadzieję przyciągnąć do tego rejonu Polski nowych inwestorów, ale przede wszystkim wystawców, którzy między innymi swoim pobytem w Kielcach przyczyniają się do ich dynamicznego rozwoju. Hasło promocyjne to: „Kielce bramą do Europy”.
Przedstawiciele kieleckiej delegacji prezentują nie tylko atuty miejskich uczelni i Targów Kielce, ale rozdają również płyty z muzyką Fryderyka Chopina oraz albumy o Polsce, stworzone specjalnie w języku chińskim.
Wystawa w Szanghaju to największe przedsięwzięcie tego typu w 160-letniej historii imprezy. W wielkim otwarciu udział wzięli prezydenci Chin Hu Jintao i Francji Nicolas Sarkozy oraz szef KE Jose Manuel Barroso. Polski pawilon wykorzystuje motyw ludowej wycinanki. Szacuje się, że pawilony narodowe z niemal 200 krajów - od USA poprzez Niemcy po Koreę Południową i Islandię zwiedzi w ciągu 6 miesięcy trwania EXPO 2010 aż 70 mln osób.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.