9936592582f27c2aa98b.png

Targi Kielce z nowym logo!

18 listopada 2016
Czerwony punkt podzielony na dwie półkule – od dziś taki logotyp oznacza graficznie Targi Kielce, drugi ośrodek wystawienniczy w Europie Środkowo- Wschodniej. Centrum wydarzeń, międzynarodowy charakter i punkt odniesienia dla innych – oto co symbolizuje

To już kolejne logo w historii Targów Kielce, podyktowane naturalnym rozwojem i zmianami w branży wystawienniczej, a także najnowszymi trendami graficznymi. Logo jako serce marki, element wizualnej identyfikacji jest istotnym narzędziem komunikacji i budowania wizerunku Targów Kielce, podkreślającym unikalny charakter ośrodka.

Najnowszy znak kieleckiego ośrodka nawiązuje do czerwonego punktu, który już pojawiał się w poprzednich logotypach. Podkreśla wagę miejsca w przestrzeni, symbolizuje centrum spotkań w biznesie.

Znak odnosi się jednocześnie do uproszczonego obrazu kuli ziemskiej, podzielonej na dwie półkule, nawiązując do międzynarodowego charakteru kieleckiego ośrodka wystawienniczego. Nowe liternictwo zastosowane w logo jest wyrazem minimalizmu, który jest esencją biznesowego stylu.

Nowe logo Targów Kielce będzie sukcesywnie wdrażane w dokumentach i wydawnictwach targowych.

 

(PP)